اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

عملیات گازرسانی به دو شهر نودشه و نوسود تا پایان فصل سرما آغاز می شود

عملیات گازرسانی به دو شهر نودشه و نوسود تا پایان فصل سرما آغاز می شود
استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به پاوه،گفت: عملیات گازرسانی به دو شهر نودشه و نوسود تا پایان فصل سرما، آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به پاوه، پس از افتتاح چند طرح در این شهرستان، حامل خبر خوشی برای مردم شهر نودشه و نوسود بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

اسدالله رازانی طی سخنانی در آیین افتتاحیه جاده اسفالت روستای شرکان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک آسفالته نمودن جاده روستای شرکان اظهار کرد: مشکل گازرسانی به این منطقه اکنون پس از چند سال، حل شده است.

,

 

,

وی با اشاره به موانع گازرسانی به شهرهای نودشه و نوسود افزود: هزینه سنگین و مشکل در راههای ارتباطی به جهت عدم نصب شبکه گازرسانی در حریم این راهها، از موانع عمده در گازرسانی به دو شهر نودشه و نوسود بود.

,

 

,

وی گفت: وزارت نفت حاضر شده بود که گاز را با تانکر به این شهرها ارسال کند که نه تنها با این کار هزینه های سنگینی را به همراه داشت، بلکه روزانه حداقل 50 تانکر در این مسیر تردد داشتند که جوابگو نبود.

,

 

,

رازانی ادامه داد: نهایتا وزارت نفت پذیرفت که به ازای هر خانواری که در این منطقه زندگی می کند، حداقل 10 میلیون تومان هزینه گازرسانی به این شهرها را متقبل شود.

,

 

,

وی در پایان گفت: شبکه گاز رسانی هم قطعا برای گازکشی به این منطقه، باید در حریم جاده نصب می شد،که وزارت نفت از نصب لوله های گاز در حریم جاده به سبب کاهش ایمنی ، امتناع می ورزید .

,

 

,

وی افزود: نهایتا دیروز وزیر راه، که به استان کرمانشاه سفر کرده بود، به صورت قطعی مجوز حریم راه را صادر کرد و ان شاالله همین امسال پس از پایان فصل سرما گازرسانی نودشه و نوسود آغاز خواهد شد که در ادامه برای روستاها هم امکان پذیر خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه