اخبار داغ

مداح اهل بیت(ع):

خرید کالای ایرانی یکی از راه کارهای عملی شدن اقتصاد مقاومتی است

خرید کالای ایرانی یکی از راه کارهای عملی شدن اقتصاد مقاومتی است
محمدحسن مهرپرور گفت: در امر اقتصاد مقاومتی کشور ما می تواند از مشکلات و دسیسه های دشمنان ایمن بماند و این راهبرد اقتصاد مقاومتی می تواند ما را از کشورهای استعمارگر بی نیاز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین، محمدحسن مهرپرور مداح اهلبیت(ع) متولد محله سبزه میدان (میدان امام علی علیه السلام) اصفهان است . مهرپرور از مداحان چهره و بنام در بین جامعه مداحان محسوب می شود که سابقه بسیار زیادی در عرصه آموزش مداحی برای جوانان و نوجوانان و همچنین مدیریت هیئت های مطرح استان اصفهان را دارند. وی مدت بسیار زیادی در هیئت علوی اصفهان حضور داشته و از جمله اقدامات تحسین برانگیز او ایجاد و راه اندازی دسته جات عزاداری همراه با کسبه و تجار بازار بزرگ اصفهان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

جناب آقای مهرپرور مداحی را از چه زمانی شروع کردید؟

, جناب آقای مهرپرور مداحی را از چه زمانی شروع کردید؟,

از قبل انقلاب در سال ۱۳۵۵ شروع کردم.خانواده ما همه در زمینه نوکری اهلبیت (ع) سابقه زیادی دارند.

,

محضر چه اساتیدی مداحی را آموخته اید؟

, محضر چه اساتیدی مداحی را آموخته اید؟,

محضر اساتیدی همچون حاج احمد هاشم زاده و آقای یزدخواستی و مدتی را هم درکلاس های استاد پنجه پور شرکت داشته ام.

,

در چه هیئت های فعالیت داشته اید؟

, در چه هیئت های فعالیت داشته اید؟,

هیئت علوی و هیئت ابوالفضل نائین و همچنین در هیئت حجتیه از سال ۱۳۷۰ در صبح های جمعه برنامه ی دعای ندبه در خدمت به مردم و نوکران امام زمان (عج) هستم.

,

به نظر شما هیئت ها در امر ترویج نام یاد شهدا چه اقداماتی را باید داشته باشند؟

, به نظر شما هیئت ها در امر ترویج نام یاد شهدا چه اقداماتی را باید داشته باشند؟,

یکی از کارهایی که ما در دوران انقلاب و بعد از آن هشت سال دفاع مقدس این بود که تکیه به پا می کردیم و برنامه مفصلی برای گرامی داشت یاد و نام آنها داشتیم. امروزه به نحو دیگر این امر صورت گرفته و ما در هیئت بحث های روشنگری و برنامه های جانبی در این خصوص فرهنگ شهدا و ادامه دادن راه آنها برنامه ریزی کردیم که قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

,

نقش هیئت های بزرگی همچون هیئت علوی درامر ایجاد فرهنگ اقتصاد مقاومتی چیست؟

, نقش هیئت های بزرگی همچون هیئت علوی درامر ایجاد فرهنگ اقتصاد مقاومتی چیست؟,

مبنا بر شعاری است که حضرت آقا در عیدنوروز قرار می دهند. با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی کشور ما می تواند از مشکلات و دسیسه های دشمنان ایمن بماند و این راهبرد اقتصاد مقاومتی می تواند ما را از کشورهای استعمارگر بی نیاز کند. باید همه در امر فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی که نمونه آن در بین ما هیئت ها خرید امکانات و اجناس ایرانی برای هیئت است کوشا باشیم. ما در حد توان سعی کردیم در سطح هیئت علوی اقتصاد مقاومتی را رعایت بکنیم و نیازمان را از بیرون با خرید و تجهیزات کامل  قطع بکینم.

,

با توجه به نزدیک بودن به ایام فاطمیه از ویژگی های حضرت زهرا و (سلام الله علیها)و اقدامات صورت گرفته برای ما بفرمائید؟

, با توجه به نزدیک بودن به ایام فاطمیه از ویژگی های حضرت زهرا و (سلام الله علیها)و اقدامات صورت گرفته برای ما بفرمائید؟,

مرحوم شاکر در غزلشان می گفتند خداوند باید مدح حضرت زهرا (سلام الله علیها) را مطرح کنند.امروزه عاشورای فاطمیه مطرح است و جلسات ایام فاطمیه در این چند سال اخیر بی نظیر بوده است.ما دسته جات بسیار بزرگ در مدت یک هفت شب داریم و به برکت نظام و کمک در زمینه برگزاری بخصوص علماء همچون حضرات آیات  ناصری و مظاهری وگلپایگانی وآیت الله وحید و مرحوم آیت الله امامی که منجر به تعطیل شدن روز شهادت و اشعاری که گفته شده در این روز مهم با ما و دیگر هیئت ها حمایت لازمه را کردند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه