اخبار داغ

دادسرای عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

کشف محموله قاچاق رسیور در پاسگاه قطرویه نی ریز

کشف محموله قاچاق رسیور در پاسگاه قطرویه نی ریز
به گفته قاضی ناظر دادسرای عمومی و انقلاب نی ریز محموله قاچاق رسیور که از بندرعباس به سمت شهرکرد عازم بود در پاسگاه قطرویه این شهر به دام افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ توسط ماموران ایست و بازرسی پاسگاه قطرویه تعداد 91 رسیور از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز,

سید سجاد ساجدی، جانشین دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریزگفت: با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا در ایست و بازرسی پاسگاه قطرویه از یک دستگاه اتوبوس عبوری تعداد 91 رسیور کشف و ضبط گردید.

,


 قاضی ناظر دادسرای عمومی و انقلاب نی ریزادامه داد:  مأموران مستقر در ایست و بازرسی قطرویه در هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس که از بندر عباس عازم شهرکرد بود، مشکوک می شوند.

,
,


وی افزود: پس از توقف و بازرسی این اتوبوس 91 دستگاه رسیور ماهواره و 92 قطعه lnb  کشف گردید.

,
,

ساجدی اظهار داشت: نماینده مالک این اتوبوس که فردی سی ساله بود در بازجویی به قاچاق این کالاها اعتراف و روانه زندان شد.

,


قاضی ساجدی در این ارتباط گفت: قاچاق کنندگان کالاهای ممنوعه و کسانی که این کالاها را قاچاق، حمل، نگهداری و یا به فروش برسانند به مجازات از شش ماه تا دو سال و همچنین به جزای نقدی بین 5 تا 7 برابر ارزش کالاهای مکشوفه  جریمه خواهند شد و این قاچاقچی نیزعلاوه بر حبس تا 95 میلیون تومان جریمه در حق صندوق دولت نیزمحکوم خواهد شد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه