اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

امام خمینی به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان بود/ هنوز برخی روشنفکران به دنبال کمک‌گیری از غرب هستند

امام خمینی به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان بود/ هنوز برخی روشنفکران به دنبال کمک‌گیری از غرب هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: هنوز برخی روشنفکران غرب‌زده، غرب را کعبه آمال خود می‌دانند و با عدم اعتماد به توان مردم به دنبال کمک‌گیری از غرب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، جواد داستانی امروز در جلسه نهضت روشنگری که در جمع مردم شهر منظریه شهرضا برگزار شد با تبریک به مناسب دهه مبارک فجر، اظهار کرد: باید در کنار برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف برای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، معارف الهی و معنویات نیز منتقل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی با بیان این که پیام انقلاب با معارف اهل‌بیت (ع) منتقل می‌شود، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از طریق مختلف به دنبال تأثیرگذاری بر کشور و تهاجم فرهنگی هستند که مراسم‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای پاسخگویی به این تهاجم فرهنگی سنگین دشمن است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به لزوم انتقال پیام امام راحل و شهدا در طول مراسم‌های منتصب به ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: پیام انقلاب باید همراه با معنویت به مردم منتقل شود، کسی با شادی مردم مخالف نیست اما شادی باید در چهارچوب موازین شرعی و با رعایت اخلاق همراه باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با جمهوری ایرانی فرق دارد، در داخل کشور روشنفکران غرب‌زده و در خارج از کشور دشمنان نظامی اسلامی حاضر نیستند حتی کلمه اسلامی را به دنبال واژه جمهوری به کار ببرند درحالی‌که مهم‌ترین هدف از انقلاب و سال‌ها رنج و تلاش امام خمینی (ره) اجرای دستورات و احکام اسلامی و دینی در جامعه بوده است.

,

داستانی با اشاره به مجاهدت‌هایی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن شده است، بیان کرد: افراد زیادی از ابتدای شروع مبارزات علیه نظام شاهنشاهی تا امروز جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کردند تا امروز بتوانیم جمهوری اسلامی را به عنوان الگویی برای سایر ملت‌های اسلامی معرفی کنیم.

,

وی ادامه داد: امروز آرزوی امام خمینی (ره) در صدور انقلاب به دیگر نقاط جهان محقق شده است و ما شاهد سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا انقلاب اسلامی را موهبتی الهی دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب همانند سایر انقلاب‌ها از کوچه و بازار و دانشگاه شروع نشد، انقلاب اسلامی ایران با محوریت روحانیت و مرجعیت شیعه آغاز شد و با توکل به خداوند به پیروزی رسید، انقلاب اسلامی ایران همانند سایر انقلاب‌ها در دیگر کشورهای جهان، یک رویداد قشری نبود بلکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت‌فقیه که بزرگ‌ترین موهبت الهی و پاسدار حدود شرع مقدس اسلام است، به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد.

,

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) تنها به دنبال سقوط نظام طاغوتی شاهنشاهی نبودند بلکه به دنبال ایجاد یک نظام اسلامی و به دنبال آن زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) و تشکیل حکومت مهدوی بودند.

,

داستانی با اشاره به مراحل ایجاد تمدن اسلامی از نگاه امام خمینی (ره)، اظهار کرد:: پیروزی انقلاب که در سال ۵۷ انجام شد، در ۱۲ فروردین ۵۸ نیز دولت اسلامی تشکیل و بعدازآن نظام اسلامی ایجاد شد، ایجاد کشور اسلامی و در نهایت ایجاد زمینه مناسب برای ظهور امام زمان (عج)، مجموعاً پنج مرحله از اهداف انقلابی امام خمینی (ره) بودند که به‌مرور انجام‌شده است.

,

وی در انتهای صحبت‌های خود با بیان این که امام خمینی (ره) به قدرت و توانمندی مردم اعتقاد داشت، گفت: امام راحل چنان جرئتی به مردم داد که توانستند دست به اقدامات بزرگ بزنند و از زیر بار ظلم و ستم شاهنشاهی و طاغوتی که سال‌ها دچار آن بودند، رها شوند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا افزود: با این‌وجود هنوز برخی روشنفکران غرب‌زده، هنوز غرب را کعبه آمال خود می‌دانند و با عدم اعتماد به توان مردم به دنبال کمک‌گیری از غرب هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه