اخبار داغ

بازار بانوان در شهرستان جوانرود راه اندازی می شود

بازار بانوان در شهرستان جوانرود راه اندازی می شود
طرح راه اندازی بازار بانوان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری جوانرود مطرح و در صورت تایید نهایی اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، بر اساس شنیده ها، طرح احداث بازار بانوان شهرستان جوانرود از سوی خانم اختر ویسی رئیس شورای شهر جوانرود ، مطرح و طرح  احداث این بازار با اخذ موافقتهای لازم و تایید نهایی در شهرستان جوانرود در محل بازار کنونی میوه و تره بار شهرستان که با وجود تلاش شورای شهر و شهرداری شهرستان برای اسکان دست فروشان احداث و در نظر گرفته شده بود و هم اکنون می توان گفت یک بازار بلا استفاده است ، اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

بازار متروکه میوه فروشان و تهیه فضای مناسب برای دست فروشان میوه و تربار احداث شده بود به واسطه عدم استقبال همچنان متروکه باقی ماند و یا به عنوان انبارهای میوه و تره بار مورد استفاده قرار که اجرای این طرح می تواند گامی موثر در استفاده از این مکان متروکه در جهت زمینه های حضور فعال زنان در عرصه تولید و اقتصاد خانواده  باشد.

,

 

,

حضور بانوان  در شهرستان جوانرود در عرصه هایی چون کارگاههای تهیه دوغ و ماست محلی ، گلدوزی و بافت و دوخت لباسهای محلی کردی برای عرضه در بازارچه جوانرود، پخت نان محلی،بافت فرش و تابلو فرش و ...  رو به کسترش بوده و این طرحها می تواند به تقویت هر چه بیشتر حضور آنان در اقتصاد خانواده ها موثر باشد.

,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه