اخبار داغ

فرماندار شهرستان دامغان:

32 هزار لیتر نفت گاز قاچاق در دامغان کشف و ضبط شد

32 هزار لیتر نفت گاز قاچاق در دامغان کشف و ضبط شد
فرماندار دامغان با اشاره به کشف و ضبط 32هزار لیتر سوخت نفت گاز قاچاق گفت: این میزان محموله قاچاق نفت گاز از ابتدای مهر امسال تاکنون بوده که ازسوی شرکت ملی پخش و فراوردهای نفتی این شهرستان کشف و ضبط شد و ارزش ریالی این محموله 96 میلیون ریال بوده که در این راستا پرونده ای تشکیل و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ علی اصغر مجد در هشتمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان دامغان طی سال جاری به میزبانی فرمانداری این شهرستان افزود: در پی شناسایی انبار های موجود در استان سمنان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تاکنون یازده هزارو 477انبار در سطح استان سمنان شناسایی شد که سهم دامغان از این انبارها یک هزارو 171انبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان, .,

رئیس کمیسیون قاچاق کالا و ارز دامغان تصریح کرد: از تعداد انبار های موجود و شناسایی شده در شهرستان دامغان 109 انبار تولیدی، 260انبار باغ و مزرعه، 67انبار و مراکز نگهداری، 620 انبار عمده فروشی و خرده فروشی، 99انبار معدن و 16 انبار مرکز ارائه خدمات تشکیل دادند.

, 16 , .,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هشت جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در شهرستان دامغان تشکیل شد اظهار داشت: کمیسیون قاچاق کالا و ارز دامغان تاکنون 73مصوبه داشت که از این تعداد 67مصوبه جنبه اجرایی پیدا و توسط،دستگاه های عضو این کمیسیون و دیگر نهادها اجرا شد.

, .,

مجد افزود: به مناسبت فرارسیدن 9 اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان همایش،یکروزه با این عنوان از سوی اداره صنعت،معدن و تجارت و با همکاری اتاق اصناف در دامغان برگزار خواهد شد.

, .,

رئیس کمیسیون مبارزه با حضور قاچاق کالا و ارز دامغان خاطر نشان ساخت: یکی از راه های مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تن دادن به تولیدات داخلی است که باید فرهنگ سازی در این راستا بیش،از گذشته تقویت شود.

, .,

وی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم بسترهای لازم را برای استفاده از تولیدات داخلی فراهم کنیم و باید برای تحقق و انجام این کار از ظرفیت های لازم بهره گرفت.

, .,

فرماندار دامغان در خاتمه با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده گفت: برای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیاز به یک عزم جدی همگانی دارد و باید در جهت تقویت این مقوله تقویت شود.

, .,

در این جلسه هریک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود راجع به تقویت فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان و گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی خود بیان و در خصوص امکان سنجی برگزاری همایش علمی بررسی راهکارها و موانع حقوقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط دانشگاه های ازاد اسلامی و پیام نور دامغان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

, .,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه