اخبار داغ

برق روستاهای بروجرد همچنان قطع است/برخی ازروستاها در محاصره برف هستند

برق روستاهای بروجرد همچنان قطع است/برخی ازروستاها در محاصره برف هستند
به دلیل بارش سنگین برف برق بسیاری از مناطق بروجرد، اشترینان و روستاهای اطراف قطع شد که هم اکنون برق بسیاری از روستاها همچنان قطع است و راه ارتباطی تعدادی از روستاها همچنان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  بازتاب بروجرد بارش برف از شامگاه یکشنبه در بروجرد آغاز شد که ارتفاع برف در بروجرد به 30 سانتیمتر و در برخی از  روستاها به بیش از 70 سانتی متر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,


با بارش برف برق بسیاری از مناطق بروجرد، اشترینان و روستاها قطع شد، راه ارتباطی بسیاری از روستاها مسدود شد و تعداد زیادی از درختان سطح شهر با بارش برف دچار شکستگی شدند و رفت و آمد مختل شد.

,
,


"احمد گودرزیان " معاون فرماندار بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی بسیاری از راه های روستایی را مسدود کرد اما خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته هم اکنون 90 درصد راه های روستایی باز هستند و تلاش می شود تا عصر امروز همه راه های روستایی مسدود بازگشایی شوند.

,
,

Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎
وی اضافه کرد: بازگشایی راه های روستایی از عصر روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که اولویت بازگشایی با روستاهایی است که جمعیت بیشتری دارند.

, Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎,
,


گودرزیان به قطعی برق در روستاها اشاره کرد و افزود: هم اکنون برخی از روستاهای بروجرد با قطعی برق مواجه هستند که امروز مشکل برق روستا ها به صورت کلی برطرف می شود.

,
,


به گفته وی روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف و مسدود شدن راه های اصلی 900 مسافر که در برف گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال احمر در پایگاه ها و مرکزی که از قبل پیش بینی شده بود مستقر شدند.

,
,


معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: محور بروجرد- اراک ساعت 2 بامداد بازگشایی شد و هم اکنون تردد در همه راه های اصلی جریان دارد.

,
,


وی بیان کرد: با توجه به قطعی روز گذشته برق در بروجرد اما نانوایی ها مجهز به موتور برق بودند و همچنین پمپ بنزین ها هم از قبل تجهیز شده بود تا مشکلات کاهش یابد.  

,
,

 Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎
"محسن یعقوبی فر" بخشدار اشترینان در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی 35 روستای بخش اشترینان را قطع کرد که تا کنون تنها راه چند روستا بازگشایی شده است.

, Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎,
,


وی اضافه کرد: تلاش برای بازگشایی راه های روستایی ادامه دارد که تلاش می شود تا عصر امروز راه های ارتباطی روستاهای این بخش بازگشایی شود.

,
,


به گفته وی دیروز به دلیل بارش سنگین برف، برق اشترینان و 40 روستای اطراف قطع شد که با تلاش فراوان دیروز برق بخش اشترینان وصل شد و تا کنون برق پنج روستا هم وصل شده که امیدواریم برق سایر روستاها تا عصر امروز وصل شود و مشکل برق در این مناطق مرتفع گردد.

,
,


به گزارش بازتاب بروجرد امیدواریم هر چه زودتر راه ارتباطی روستاهای بروجرد بازگشایی شود و برق این روستاها هر چه زودتر وصل شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه