اخبار داغ

شهید احمد رستمی/

سینه ای ستبر در برابر زیاده خواهی گروهک های ضد انقلاب

سینه ای ستبر در برابر زیاده خواهی گروهک های ضد انقلاب
شهید احمد رستمی که ظلم و ستم گروهک های ضد انقلاب را در حق مردم مظلوم کردستان را با تمام وجودش درک کرده بود، سینه اش را در برابر زیاده خواهی نیروهای ضد انقلاب سپر کرد تا مردم مظلوم کردستان را از ستم گروهک های ضد انقلاب برهاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، پیشمرگ مسلمان کرد شهید احمد رستمی در ششمین روز از خردادماه سال 1326 در خانواده ای مذهبی در روستای ناو از توابع شهرستان مریوان دیده به جهان گشود. پدرش نصرالدین و مادرش شاه ناز خانم در تربیت دینی فرزندشان از چیزی دریغ نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

احمد دوران کودکی و نوجوانی اش را در آغوش گرم پدر و مادر و در زادگاهش سپری کرد. به خاطر فقر مالی و نبود امکانات کافی در روستا از نعمت سواد محروم شد و بنابراین از همان ابتدای نوجوانی شروع به کار کرد تا از این راه به تهیه و تأمین امرار معاش خود و خانواده اش کمک کند.

,

 

,

کاک احمد که در طول زندگی سختی ها و مرارت های زیادی را تحمل کرده بود، نسبت به اجرای احکام و فرامین دین مبین اسلام بسیار مقید بود. ایشان تا حد توان به فقرا کمک می کرد و از انفاق مال و دارایی اش در راه افراد و خانواده های ضعیف کوتاهی نمی کرد.

,

 

,

احمد در سنین جوانی با دختری شایسته و نجیب ازدواج کرد که ثمره عمل به این سنت حسنه دو فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشد. ایشان با تمام وجود سعی می کرد اسباب خوشبختی و رفاه خود و خانواده اش را فراهم سازد.

,

 

,

همزمان با حضور گروهک های ضد انقلاب در منطقه، همکاری کاک احمد با رزمندگان سپاه اسلام آغاز شد. کاک احمد که با تمام وجودش ظلم و ستم گروهک های ضد انقلاب را در حق مردم مظلوم کردستان درک کرده بود، سینه اش را در برابر زیاده خواهی نیروهای ضد انقلاب سپر کرد تا مردم مظلوم کردستان را از ستم گروهک های ضد انقلاب برهاند.

,

 

,

اوایل جنگ تحمیلی بود که کاک احمد به عنوان یک نیروی بسیجی برای مقابله با دشمنان اسلام به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. سرانجام این بسیجی پاک باخته در روز هفتم اردیبهشت ماه سال 1363 در جبهه نوسود بر اثر ریزش کوه بر روی سنگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در میان حزن و اندوه اهالی روستای ناو در زادگاهش به خاک سپرده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه