اخبار داغ

گزارشی از بارش ها بندرخمیر/

تخریب پل آبنمای رویدر بر اثر بارش شدید باران/سیلاب در کهورستان دو دستگاه کامیون را با خود برد

تخریب پل آبنمای رویدر بر اثر بارش شدید باران/سیلاب در کهورستان دو دستگاه کامیون را با خود برد
بارش کم سابقه باران در شهرستان بندرخمیر باعث طغیان رودخانه کُر و گرفتار شدن دو کامیون شدهمچنین پل آبنمای ورودی رویدر به صورت کامل به زیر آب رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزپرس؛از شب گذشته دومین بارش زمستانی در استان هرمزگان روح و جان تازه ای به شهرستان های این استان بخشید و هرمزگانی ها پس از ماهها خشکسالی  شاهد باران در اکثر نقاط استان بودند که این بارندگی باعث خوشحالی اهالی مناطق مختلف و بویژه کشاورزان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس,

با توجه به شرایط نامساعد جوی و آبگرفتگی مسیرها موجب شده تا مدارس شهرستان های بندرخمیر ، حاجی آبادو رودان تعطیل شود.

,

به دنبال بارش کم سابقه باران در شهر رویدر تا کنون 56 میلی متر اعلام شده که طغیان  رودخانه ها و بروز خساراتی به تأسیسات شهری شده همچنین  آبنمای ورودی رویدر به صورت کامل به زیر آب رفت و راه ارتباطی رویدر برای ساعاتی قطع گردید.

,


ستاد بحران شهرستان بندرخمیر با حضور در شهر رویدر از رفت آمد خودرو ها و مردم برای پیشگیری از حادثه جلوگیری نموده اند تا بلافاصله پس از فروکش نمودن سیل با استفاده از ماشین آلات شهرداری راه بازگشایی شود.

,
,


عبدالحکیم جعفری، شهردار رویدر  با اشاره به اینکه بارش باران در روز اخیر  باعث بروز خساراتی به تأسیسات شهری شد، گفت: بارش باران باعث آسیب به برخی از منازل  رویدر شده  و در راه ارتباطی به این شهرستان قطع شده بود اما اکنون باتوجه به فروکش شدن مسیر سیلاب، راه ورود به شهرستان رویدر باز شده است.

,
,

وی با اشاره به ادامه روند بارشی در شهرستان اظهار کرد:هنوز میزان خسارات به تاسیسات شهری برآورد نشده است.

,

آب رودخانه کر در حوالی کشار دو کامیون را با خود برد

, آب رودخانه کر در حوالی کشار دو کامیون را با خود برد,

گزارش های رسیده از گرفتار شدن دو کامیون در رودخانه کُر حوالی روستای کشار از توابع دهستان کهورستان شهرستان خمیر خبر می دهند.
در این حادثه دو دستگاه کامیون تریلی برای گذر از رودخانه کر قصد عبور از آب های ناشی از بارندگی های اخیر داشتند که در میانه راه بازماندند.
دو راننده با تلاش مردم و امدادگران نجات یافتند و کامیون ها به دلیل میزان بالای آب رودخانه امکان خروج آنها وجود ندارد.

,
,
,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه