اخبار داغ

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

واردات دام زنده برای کاهش قیمت گوشت/نمایشگاه‌های بهاره برپا می‌شود

واردات دام زنده برای کاهش قیمت گوشت/نمایشگاه‌های بهاره برپا می‌شود
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دولت برای کاهش نرخ گوشت از یک‌ماه گذشته با ورود به بازار گوشت، با واردات دام زنده و عرضه گوشت گرم سعی در توقف افزایش قیمت‌ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به کنترل قیمت کالاهای اساسی از سوی دولت گفت: در این زمینه به منظور کاهش نرخ برخی از کالاهای اساسی دولت اقداماتی را انجام داده است، برای مثال از طریق شرکت پشتیبانی دام از یک‌ماه گذشته با ورود به بازار گوشت، با واردات دام زنده و عرضه گوشت گرم افزایش قیمت ها متوقف می‌شود و اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت گوشت به سطح نازلتری از بازار خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به واردات برنج گفت: مقدار زیادی برنج بدون محدودیت با قیمت ۳۸۸۰، ۲۵۰۰، ۲۷۰۰ تومان شرکت بازرگانی دولتی در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و اصناف برای توزیع قرار داده است.

,

برداشت ۸۰۰ هزار تُن در کشور

, برداشت ۸۰۰ هزار تُن در کشور, برداشت ۸۰۰ هزار تُن در کشور,

وی با اشاره به دپوی یک میلیونی تُنی شکر گفت: شکر به قیمت کافی و وافی به قیمت پایه ۵۵۲۰ تومان و در مراکز توزیع ۲۸۵۰ توزیع می شود؛ برداشت نیشکر در کشور با میزان ۸۰۰ هزار تُن در حال انجام است و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تُن تولید شکر داریم.

,

ابلاغ برپایی نمایشگاه های بهاره به استانها

, ابلاغ برپایی نمایشگاه های بهاره به استانها, ابلاغ برپایی نمایشگاه های بهاره به استانها,

نوابی گفت: دولت نمایشگاه‌های بهاره به استانها ابلاغ کرده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها موظف به برپایی نمایشگاه ها هستند، تخفیفاتی برای کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها در نظر گرفته شده و تمام اقلام در این نمایشگاه ها با نظارت عرضه می شود.

,

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: در هر حوزه ای امکان تخلف وجود دارد، بازرسان اتاق اصناف و صنعت، تجارت و معدن موظف هستند در شب عید نظارت‌ها را افزون کنند و مردم هم می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ آماده شکایات خود را اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه