اخبار داغ

جناب نماینده درشان شما نیست منتخبین مردم بوکان را هوچی گر بنامید

جناب نماینده درشان شما نیست منتخبین مردم بوکان را هوچی گر بنامید
به دنبال انتشار مطلبی در کانال تلگرامی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با عنوان تکمله اى بر مقاله؛ چرا نمایندگان مجلس به دخالت در انتخابات شوراها تمایل دارند ؟ آوات دکاندار عضور شورای اسلامی شهر بوکان در دوره چهارم و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا در یاداشتی که در اختیار کانی پرس قرار داده است به نقد این یادداشت پرداخته که متن کامل آن در زیر می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،به دنبال انتشار مطلبی در کانال تلگرامی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با عنوان تکمله اى بر مقاله؛ چرا نمایندگان  مجلس به دخالت در انتخابات شوراها تمایل دارند ؟  آوات دکاندار عضور شورای اسلامی شهر بوکان در دوره چهارم و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا در یاداشتی که در اختیار کانی پرس قرار داده است به نقد این یادداشت پرداخته که متن کامل آن در زیر می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کانی پرس،به دنبال انتشار مطلبی در کانال تلگرامی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با عنوان تکمله اى بر مقاله؛ چرا نمایندگان  مجلس به دخالت در انتخابات شوراها تمایل دارند ؟  آوات دکاندار عضور شورای اسلامی شهر بوکان در دوره چهارم و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا در یاداشتی که در اختیار کانی پرس قرار داده است به نقد این یادداشت پرداخته که متن کامل آن در زیر می آید., کانی پرس,


امروز از کانال نماینده محترم شهرستان بوکان متنی از جانب ایشان بعنوان تکمله ای بر مقاله جناب حسین معروف پور درج شده بود که به عنوان عضوی از شورای اینک دوره برخود دانستم نکاتی را برای مردمم روشنتر نمایم تا گاها بعضی ها خودرا دایه مهربانتر از مادر نشان ندهند و آنچه حقیقت است را باید مردم بدانند که( براساس شعار انتخاباتی نماینده محترم)دانستن حق مردم است.
جناب عثمانی مرقوم فرمودید بنده بعنوان نماینده مجلس در مشکلات شهری نقشی نداشتم درحالیکه مردم بنده را پاسخگو می دانند. قطعا فرموده شما درست است و شما هیچ نقشی نباید می داشتید ولی دخالتهای نابجایتان وبه کرات شما را بازیگر و نقش اصلی سریال به ضعف کشاندن و بی تدبیری شورا نشان داد. قطعا نماینده نباید در کارهای اجرایی و نهایت تفکرات اعضای شورا وارد شود . اصلا درکجای قانون این مشروعیت به شما داده شده است که نماینده در کار شورا دخالت نماید؟ مگر هم شما و هم اعضای شورا با رای مردم انتخاب نمی شوند وبا رای مردم مشروعیت نمی گیرند؟ چرا و چگونه این مشروعیت را به خود داده اید که خودرا از ما برتر ببینید و درکار ما دخالت کنید و خودرا همه کاره شورا بدانید. اصلا چرا وقت گرانبهایتان را به جای امورات کل بوکان و مشکلات بی حد و اندازه اش وقف ارشاد ما می کنید؟هرچند شما هم وارد شدید هم دخالت کردید هم الان شورا رامقصر اصلی معرفی می کنید که بنده همیشه در فکر آنم که اگر شورایی وجود نداشت چه کسانی سیبل بازیهای انتخاباتی شما می شدند؟
مرقوم فرمودید شما و فرماندار بارها به ما گوشزد کردید که جبهه های متعدد نسازیداول یک پل را بسازید بعد سراغ پل دیگر بروید. قطعا من سراغ ندارم حضرتعالی و یار عزیزتان جناب فرماندار از روی دلسوزی یکدفعه هم با اکثریت شورا نشست داشته باشیدو این مسایل را گوشزد کرده باشید چون هرگزمنتقدان خودرا در داخل شورا از خود نمی دانستید و همیشه حضرتعالی به دنبال ضعیف جلوه دادن شورا بودید و تاحد زیادی هم در ناکارامد خواندن این شورا در جمع هرآنچه در توان داشتید دریغ نکردید چون این ناکارامدخواندن شورا بهترین راه فرارحضرتعالی از مشکلات پیش آمده خود و عدم انجام تعهداتتان بوده است. البته اگر شما نشستی هم داشته اید قطعا با من یکی نبوده و با اعضای اصلی خود در شورا بوده که لطف کنید تعمیم به جمع ننمایید.
فرمودید ساعتها وقت خودرا صرف نشست و همفکری با این شورا نموده ام ولی فقدان روحیه شورایی دربین عده ای از اعضا ( که قطعامنظورت بنده ی مخالف شما هستم بوده)و دنبال منافع فردی بودنشان و هوچی گری نگذاشت که این تعامل به وجود بیاید. درجوابتان باید عارض شوم بله از اول روز شورا شما به کرات با این شورا نشست داشتید و چه  شبهایی تا ساعت 4 و 5 صبح نیز این نشست ها ادامه داشته اما برای چه کاری و چه هدفی؟؟؟ قطعا برای پیشبرد اهداف شورایی نبود بلکه برای انتخاب شهردار مورد وثوق خودتان و ریس شورای مورد نظرخودتان بوده بعنوان مثال مگر شما نبودید شب از ساعت 12 ما را به شورا کشاندید و حول و حوش ساعت 14 آقای سلیمان مام عزیزی را جهت معرفی بعنوان شهردار به آنجا آوردید و همان شب هم رای و مصوبه می خواستید؟ که همان زمان هم بنده به مردم اعلام کردم و مدارک هنوز هم در آرشیو بوکان پرس و سایر سایتهای آن وقت شهر موجود است. اصلا شما به چه حقی در انتخاب شهردار در کار شورا دخالت کردید؟ مگر ما در عزل و نصب وزرا درکار شما دخالت کردیم؟ مگر ما تابحال ضعفهای عدیده یتان را برای مردم بازگو کردیم و در انجام نگرفتنشان خندیدیم و خودرا تبرئه از ضعفهایتان کردیم؟ اگر شما به شورا گوشزد کردید اول پلی را بسازید بعد سراغ پل دیگر بروید ماهم بارهااز روی شهروندی به شما گوشزد کردیم اول به سد شهریکند برس بعد دنبال راه آهن باش بعد دنبال سیلو و تامین آب شرب و بیکاری جوانان و معیشت مردم باش . کمتر به فکر جایگاهتان در مجلس باشید و بیشتر وقتتان را به حوزه انتخابیه تان اختصاص دهید.مگر شما به حرف ما و مردم گوش دادید که باید من نوعی به حرف شما گوش دهم؟؟؟ درضمن واژه هوچی گری در شان شما بعنوان نماینده مردم بوکان نیست و به نظر بنده در شان  یک عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و علی الخصوص یک عضو هیات رئیسه مجلس نیست که آن را به منتخبان مردم نسبت می دهید این افراد چه خوب چه بد منتخب این مردمند و شما حق ندارید به منتخبان مردم بی احترامی کنید که شک نداشته باش جواب "های" " هوی" است وقطعا جوابهایی نیز نثارتان خواهد شد.
فرموده اید شورایی که ابزار دست یک نفر از ارگان خاص جهت مثابله با فرماندار و نماینده باشد چگونه تعامل می توان کرد؟ باید درجوابتان عرض کنم لطفا شهامت داشته باشید و این یک نفر و آن ارگان خاص را اسم ببرید تا به همگان مشخص شود چه کسی و چه ارگانی امروزه مخل این شهر شده و نمیگذارند بین شما و شورا تعامل برقرار گردد؟ این چه کسی است اینقدر قدرت دارد که با حضور غیر مستقیمش 11 نفر را تحت سلطه فکریش درآورد و ما را مخالف نماینده و فرماندار جلوه می نماید. خیر برادر عزیزم یک نفر یا ارگان خاصی در این خصوص وجود ندارد که ما را در مقابل شما قرار دهد بلکه خودخواهی های سیاسی و تفکرات فردی حضرتعالی و جناب فرماندار هست که ما را از شما دورکرده و چه بسا هم ما دورشدیم و هم شورای آینده نیز به همین روز خواهند رسید.
بنده در شرایطی این جوابیه را به نگارش درمیارم که فردی مستقل بوده و اهل ریا و خودنمایی در برابر هیچ مسولی نبوده نیستم و هوچی گری هم در ذاتم نیست اما به مردم قول دادم واقعیتها را آنچنان که هست نشان دهم و بگویم حتی بعد از اتمام این دوره شورا باز به این کارم ادامه می دهم حال خواهد کاندیدا شوم و چه نشوم . درضمن دنبال افراد سالم و درستکار گشتن برای کاندیدا توری شورا را برای شما پیشنهاد نمیکنم چون این شهر که شهر فرهیختگان است مردمانش خود به نیک خویی و مردمداری مشهورند شاید گذر زمان همین درستکارها و سالم ها را بد جلوه گر نماید. مگر 90درصد این شورا ازهمان پاکدستها و افراد شهیر اجتماعی این شهر نبودند و مورد وثوق شما نبودند؟ مگرحضرتعالی برایشان ستاد نگذاشتید و سخنرانی نکردید و این 10 درصد مخالف که بیشتر منظورتان من نوعی هست امروزه مخل شورا جلوه داده می شوم و درکانالهای منتصب به شخص حضرتعالی آنچه بد و بیراه است بارم می شود اما بازهم افتخارم اینست در این انتخابات که گذشت به شما و هیچ کس وابسته نبودم و همچنانکه به شما در ستادم اجازه سخنرانی ندادم به افراد دیگر هم همان کار را کردم تا امروز وابسته قلمداد نشوم(درصورت لزوم فیلم هر شش شب انتخاباتی ستاد بنده برای اثبات ادعایم موجود است).
به امید روزهای خوب برای بوکان و قفل شدن دهن هوچی گران و موفقیت حضرتعالی و پیروزی انسانهای جسور در انتخابات آتی شورا.

محمد آوات دکاندار
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوکان

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه