اخبار داغ

خبرچگنی گزارش می دهد؛

بلاتکلیفی وضعیت نامناسب ورودی شرقی سراب دوره ادامه دارد / شهردار قول سال آینده را داد

بلاتکلیفی وضعیت نامناسب ورودی شرقی سراب دوره ادامه دارد / شهردار قول سال آینده را داد
وضعیت ورودی شرقی سراب دوره بدون میدان ورودی نامناسب است و نیاز است که با سرعت بیشتری اقدام به احداث میدان در این ورودی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، امروزه اهمیت میادین ورودی شهرها بر کسی پوشیده نیست. میدان های ورودی علاوه بر آنکه می توانند در زیبایی شهرها موثر باشند، نقش بسزایی در کنترل ترافیک و هدایت خودروها برعهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ،,  امروزه اهمیت میادین ورودی شهرها بر کسی پوشیده نیست. میدان های ورودی علاوه بر آنکه می توانند در زیبایی شهرها موثر باشند، نقش بسزایی در کنترل ترافیک و هدایت خودروها برعهده دارند.,

خودروهایی که وارد شهرها می شوند با دیدن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین رسیدن به میدان ورودی از سرعت خود کاسته و مسیر خود را انتخاب می کنند.

,

این موارد اهمیت میادین ورودی را در شهرها نمایان می سازد. حال شهری را در نظر بگیرید که میدان در ورودی نداشته باشد! خودروهایی که وارد این شهر می شوند با سرعت بالا به یکباره وارد محیط شهر شده و مسیر خود را ادامه می دهند.

,

سرعت بالای خودروها در ورود به شهرها با توجه به رفت و آمد عابران از عرض خیابان ها می تواند منجر به بروز حوادث شود.

,

شهر سراب دوره مرکز شهرستان چگنی متاسفانه شهری است که با گذشت 7 سال از شهر شدنش، در یکی از دو ورودی خود میدانی ندارد و خودروها به یکباره خود را در این شهر می بینند.

,

هنگامی که با خودرو از داخل این شهر عبور می شود گویی از جاده ای عبور می شود که تعدادی مغازه در حاشیه آن است.

,

شهری مانند سراب دوره که عنوان مرکزیت شهرستانی را به یدک می کشد، باید مبلمانی مناسب و درخور یک مرکز شهرستان داشته باشد.

,

ورودی شرقی این شهر به گونه ای است که علاوه بر جاده اصلی، خیابانهایی از داخل شهر نیز به آن منتهی می‌شود، خودروها از همه طرف وارد این ورودی شده که خود می تواند موجب تصادف در این محل شود.

,

, ,

هوشنگ رستمی شهردار سراب دوره در گفتگو با خبرچگنی، با اشاره به میدان جنب بلوار این شهر گفت: میدان جنب بلوار شهر در طرح جامع پیش بینی شده و در حال رایزنی از طریق دفتر فنی استانداری هستیم و قرار است که طراحی آنرا انجام دهند و بحث ترافیکی آن بصورت اصولی با توجه به طرح جامع حل شود.

, خبرچگنی,

وی همچنین به میدان شرقی سراب دوره اشاره کرد و بیان داشت: پیگیر میدان ورودی شهر از سمت خرم آباد هستیم که قبل از جاده جدید سراب دوره ویسیان احداث شود و اگر بتوانیم، آنرا در اعتبارات 700 میلیون تومان میدان فردوسی، سنگ فرش و آسفالت پیش بینی می کنیم و اگر ممکن نشد، در اعتبارات جاری و یا اعتبارات سال 96 پیش بینی می شود.

,

شهردار سراب دوره خاطرنشان کرد:  این کار زمان بر است و در بیش از یک فاز باید انجام شود و امیدواریم طراحی میدان تا پایان سال 95 انجام شده و در نیمه دوم 96 احداث آن آغاز شود.

,

به گزارش خبرچگنی، این درگاه خبری قبلا نیز گزارشی با عنوان ورودی شرقی شهر سراب بدون میدان و همانند جاده کمربندی است و جای خالی میدان در ورودی سراب دوره منتشر کرده است.

, خبرچگنی, ورودی شرقی شهر سراب بدون میدان و همانند جاده کمربندی است, جای خالی میدان در ورودی سراب دوره,

در گذشته سراب دوره مرکز بخش بوده ولی هم اکنون مرکز شهرستان است و مسئولین مربوطه باید با توجه و رسیدگی بیشتر در صدد برطرف کردن نواقص آن باشند.

,

برطرف شدن نواقص شهر سراب دوره از جمله میدان ورودی این شهر از مطالبات شهروندان آن است که با رسیدگی به این مشکل گامی مثبت در جهت رفاه حال شهروندان سراب دوره ای برداشته می شود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه