اخبار داغ

تذکر مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی به پیمانکاران متخلف:

جلوگیری از ساخت واحدهای ساختمانی دارای ایراد

جلوگیری از ساخت واحدهای ساختمانی دارای ایراد
مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: در صورت وجود ایراد در ساختمان‌های در حال ساخت، از پیشرفت پروژه تا رفع نقص جلوگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کوهی در گفت‌وگو با صنعت8، در خصوص کیفیت مسکن مهر، اظهار کرد: در این مبحث نظام مهندسی وظیفه عملیاتی کردن این موضوع مهم را به عهده دارد و در مواردی که مهندس ناظر طی بازدیدهای نوبه‌ای به نحو احسن وظیفه انجام داده، بدون مشکل کار انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صنعت8,

وی افزود: متأسفانه در برخی از موارد نظارت دقیقی توسط نظام مهندسی و مهندس ناظر انجام نشده که در اثر به وجود آمدن مشکل کیفی در این پروژه‌ها تذکراتی به مهندس ناظر و حتی در بعضی موارد اقدامات قانونی نیز علیه مهندس خاطی داده شده است.

,

کوهی تأکید کرد: قبل از تحویل واحدها نیز باید کمیسیون تحویل تشکیل بشود و ایرادات مرئی صورت جلسه شود و در بازه زمانی مشخص باید این ایرادات در صورت وجود رفع شود.

,

وی اضافه کرد: اگر هرگونه ایرادی پس از پایان دوره تضمین، مشاهده شود با تأیید مهندس ناظر پیمانکار موظف به رفع نقص است.

,

مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی با تذکر به پیمانکارانی که به وظیفه خود درست عمل نمی‌کنند،  هشدار داد: در برخی مواردی هم که ساختمان به بهره‌برداری نهایی نرسیده است از پیشرفت پروژه تا رفع نقص جلوگیری می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: آرامستان گلبهار نیز از جمله مواردی است که در دست پیگیری است و تمامی مسئولان شهری به دنبال حل این مسئله هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه