اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه البرز عنوان کرد؛

رسانه ها باید مروج "گفتمان انقلاب اسلامی" باشند

رسانه ها باید مروج "گفتمان انقلاب اسلامی" باشند
سردار مولایی در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر کرج گفت: گفتمان سازی همچون دیپلماسی عمومی از ابزار های جدید و مهمی است که فقط با بهره از ابزار رسانه محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، جانشین فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر اظهار داشت: رسالت رسانه صرفا انتقال اخبار نیست و زمانی که رسانه با بسیج تلفیق می شود، ارزشمند تر شده و نباید محدود به اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، جانشین فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر اظهار داشت: رسالت رسانه صرفا انتقال اخبار نیست و زمانی که رسانه با بسیج تلفیق می شود، ارزشمند تر شده و نباید محدود به اطلاع رسانی شود.,

سردار مولایی افزود: قرآن کریم به عنوان کتاب الهی مسلمانان بزرگترین رسانه است که علاوه بر توانایی برطرف سازی نیازهای بشر در عرصه تولید معنا و محتوا نیز وارد شده است.

,

وی با انتقاد از اینکه رسانه ها بیشتر روی بُعد تبلیغاتی خود متمرکز شده اند گفت: رعایت اخلاق رسانه ای و دوری جستن از تعلق به جناح ها و گروه های خاص باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و علاوه بر نشر اخبار دقیق و صحیح، تحلیل های کارآمد نیز از سوی رسانه ها ارائه شود.

,

سردار مولایی در ادامه مهارت "کانالیزه کردن" امور را از جمله وظایف رسانه دانست و افزود: رسانه ها باید مطالبات مردم را بدون کوچکترین حب و بغضی به گوش مسئولین امر برسانند و شایسته است مسئولین نیز در این راستا به نمایندگان افکار عمومی پاسخ های مطلوب و منطقی ارائه کنند.

,

این مسئول اضافه کرد: گفتمان سازی یکی از مقوله های جدید و مهمی است که فقط با ابزار رسانه محقق می شود و یک رسانه انقلابی باید گفتمان انقلاب اسلامی را پیگیری و ترویج کند.

,

جانشین فرمانده سپاه استان البرز در پایان انقلاب اسلامی را درگیر با جنگ رسانه ای دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی 38 سال است که با هجمه های رسانه ای دشمن روبروست و جنگ های نرم و اطلاعاتی که امروزه شاهد آن هستیم نیز با ابزار رسانه در حال انجام است و جا دارد خبرنگاران و مسئولین با درک قدرت رسانه مانع بروز هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه