اخبار داغ

امام جمعه کوهرنگ در جشنواره تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر

نباید اجازه دهیم تا فرهنگ های غربی با فضا سازی شیطانی وارد جامعه شوند

نباید اجازه دهیم تا فرهنگ های غربی با فضا سازی شیطانی وارد جامعه شوند
امام جمعه کوهرنگ گفت: نباید اجازه داد تا فرهنگ های غلط غربی که با فرهنگ و زندگی اسلامی هیچ گونه همخوانی ندارد با فضا سازی های شیطانی شان وارد جامعه نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، به مناسبت گرامیداشت حرکت تاریخی جوانان انقلاب، جشنواره تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهر چلگرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ در مراسم جشنواره تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله (ص) با اشاره به حرکت تاریخی جوانان انقلابی در حمایت از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، بیان کرد: جوانان در هر جامعه ای سرمایه های آن جامعه هستند و نگهداری ازکشور را شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان خویش به همه ی ما آموختند.

حجت‌الاسلام طباطبایی افزود: امروز هم شما جوانان باید همیشه هوشیار بوده و مراقب هجمه های فرهنگی و دینی دشمنان ایران و اسلام باشید تا فرهنگ های غلط غربی که با فرهنگ و زندگی اسلامی هیچ گونه همخوانی ندارد با فضا سازی های شیطانی شان وارد جامعه نشود.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: وظیفه همه ماست تا با هنجارشکنان و کسانی که به ارزش های جامعه بی توجهی می‌کنند را با رفتاری درست امر و نهی کنیم و مسائل و مباحث را به صورت دوستانه به اینگونه افراد یادآوری کنیم.

گفتنی است، در این جشنواره که مسئولین و مردم حضور داشتنداز آمران به معروف و ناهیان از منکر با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه