اخبار داغ

شرکت ملی نفت قهرمان جام شهدای مدافع حرم البرز شد

شرکت ملی نفت قهرمان جام شهدای مدافع حرم البرز شد
تیم بسیج شرکت ملی نفت و پخش فرآورده های نفتی استان البرز توانست در مسابقات بسیج ادارات استان (جام شهدای مدافع حرم)در مجموع مسابقات مقام اول را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسفی مسئول برگزاری مسابقات جام شهدای مدافع حرم بسیج ادارات استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت:مسابقات جام شهدای مدافع حرم از هفته نخست دی ماه  آغاز و طی برنامه ریزی های صورت گرفته در دو بخش آقایان و بانوان در ۱۴ رشته ورزشی از جمله فوتسال،شنا،تنیس روی میز،دارت،تیراندازی،طناب کشی،والیبال و آمادگی جسمانی برگزار شد و در این مسابقات در رشته های مختلف تیم های بسیج ادارات حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه ,

وی درادامه بابیان اینکه این مسابقات براساس استانداردهای لازم برگزار شد گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به اهمیت ویژه ای که داشت بیمه ورزشی ورزشکاران بسیجی ادارات نیز صادر و طبق زمان بندی که توسط قرعه کشی صورت گرفت در رشته های مختلف تیم ها به مصاف هم رفتند.

,

مسئول برگزاری مسابقات جام شهدای مدافع حرم البرز در ادامه گفت: در پایان دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارمندان بسیجی استان البرز تیم بسیج ادارات استان با کسب ۷۲ امتیاز در مقام نخست ایستاد و تیم آبفای استان با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول نایب قهرمان شد و تیم شرکت توزیع برق البرز با ۴۲ امتیاز موفق به کسب رتبه سوم شدند.

,

یوسفی در پایان ضمن تقدیر از کارمندان بسیجی استان البرز و دست اندرکاران جام شهدای مدافع حرم ابراز امیدواری کرد بسیج ادارات در راستای بالابردن سح فرهنگی و جسمی کارمندان بسیجی ورزشکار اقدامات موثری را بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه