اخبار داغ

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ریگان :

مردم باکسانی که به عکس امام راحل توهین و دشمن را امیدوار کردند آشتی نمی‌کنند

مردم باکسانی که به عکس امام راحل توهین و دشمن را امیدوار کردند آشتی نمی‌کنند
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان گفت: مردم با کسانی که در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند و جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و آشتی نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ به مناسبت ایام فاطمیه و با حضور امام جمعه محترم ،خانواده معظم شهدا،بسیجان و مسئولان محلی یادواره ۲۶ شهید بخش گنبکی ریگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی  در این مراسم اظهار داشت: نماز جمعه نماز عبادی سیاسی است و با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان امسال امام جمعه بخش گنبکی معرفی می‌شود.

,

وی ابراز داشت: برپایی نماز جمعه اتحاد، انسجام و وحدت را در پی دارد و مشکلات بخش گنبکی پیگیری می‌شود.

,

امام جمعه ریگان عنوان کرد: یکی از مشکلات در بخش گنبکی، مشکل فروشندگی سوخت است و ما خواستار برطرف شدن این معضل هستیم.

,

رنجبرماهانی با تقدیر از خدمات بخشدار سابق گنبکی از بخشدار جدید ریگان خواستار برطرف شدن مشکل سوخت این بخش شد.

,

در این یادواره شهدا مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: باید تمام تلاش ما پیاده کردن سیره شهدا در زندگی باشد

,

حجت الاسلام مصطفی عرب تصریح کرد: تحقق سیره شهدا و خواسته شهدا حفظ حجاب و عفاف است که خواهران به حفظ حجاب و عفاف پایبند باشند.

,

وی بیانداشت: اطاعت از ولی فقیه و پیروی از ولایت فقیه از خواسته‌های شهدای گرانقدر و در رأس همه خواسته‌های شهداست.

,

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) که تنها از ولی امر زمان خود حمایت و در مقابل توطئه‌های دشمنان جانفشانی کرد، افزود: باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم.

,

عرب بیان داشت: ولی فقیه شاخص‌های انقلابی‌گری را به ما اعلام کردند که یکی از آن شاخصه‌ها پایبندی به اصول است، اصول ما برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است که آن اصول هم از قرآن است، مثل آیه جهاد کبیر و عدم الاطاعه از دشمن که شاخصه دیگر انقلابی‌گری است.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بیان کردند، عده‌ای به دنبال آشتی ملی هستند و آشتی ملی را مطرح می‌کنند با چه کسی آشتی کنیم با کسی که مسجد آتش زده و یا کسی که حرمت پرچم و خیمه سیدالشهدا (ع) را نگه نداشت و یا کسانی که به عکس امام راحل توهین کردند و دشمن را امیدوار کردند و دشمن با سرگرم کردن عده‌ای با جناح‌ها به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های خود است.

,

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: مردم با کسانی که در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند و جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و آشتی نمی‌کنند.

,

حجت الاسلام عرب با بیان اینکه ما باید به دنبال پیاده‌سازی گفتمان امام خمینی (ره) باشیم و صحیفه نور را مطالعه کنیم، ادامه داد: عده‌ای هم صدا با دشمنان شده‌اند و خون به دل آقا می‌کنند

,

وی با اشاره به محرومیت‌هایی که در منطقه ریگان وجود دارد، بیان داشت: مسئولان استانی و شهرستانی با مدیریت جهادی به مناطق محروم خدمات‌رسانی کنند.

,

عرب با اشاره به سخنان رهبری در تشکر از حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: آقا خطاب به مسئولان فرمودند «مسئولان این حضور را به حساب گلایه نداشتن مردم نگذارند، مردم گله‌مند هستند، مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات میانه‌ای ندارند، دشمن با فشار اقتصادی می‌خواهد، فشار بیاورد تا مردم را دل‌زده کند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های انقلابی‌گری حساسیت به ترفندهای دشمنان است، افزود: امام خامنه‌ای فرمودند «عده‌ای اعلام می‌کنند، برجام سایه تهدیدات را بر داشته است و اگر برجام نبود، جنگ رخ می‌داد، دروغ محض است، این‌ها از ترفندهای دشمنان هستند».

,

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان بیان داشت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، شاهد واردات از کشورهای دیگر هستیم که این با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه