اخبار داغ

در پی حرکت انقلابی مردم بندر گز در 22بهمن؛

دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان گرگان مسئول دلجویی از شیخ مازنی شدند / تریبون دانشگاه در اختیار دست پروده کروبی

دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان گرگان مسئول دلجویی از شیخ مازنی شدند / تریبون دانشگاه در اختیار دست پروده کروبی
تریبونی که مردم انقلابی بندرگز از حامی فتنه گرفتند قرار است به بهانه برگزاری چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، توسط دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان گرگان به وی داده شود تا به خاطر رفتار انقلابی مردم بندرگز از او دلجویی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از « دانشجو سلام » هرچه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم تلاش جریان و گروهها برای حضور در جامعه بیشتر می شود در این بین دانشگاهها به عنوان یکی از محلهای اصلی بیان دیدگاهها ی جریانها مورد توجه است، که البته اگر به درستی و در هدف آگاه سازی اهداف انقلاب و مبانی اسلامی قرار گیرد بسیار مطلوب نیز می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, « دانشجو سلام »,  ,

متاسفانه این امر در بسیاری از موارد توسط مسئولین و روسای دانشگاهها مورد بی توجهی قرار گرفته است به طوری که در فضای دانشگاهی شاهد رفتارها و حرکات غیر قانونی می باشیم که اگر مسئولین امر سریع و به موقع موضع گیری می کردند شاهد اینگونه رفتارها نبودیم ولی متاسفانه نه تنها برخورد جدی صورت نگرفت بلکه بعضا همراهی آنان نیز موجب تقویت این جریان نیز شد.

,

قداست دانشگاه برکسی پوشیده نیست و در این بین روسای دانشگاهها باید با مدیریت صحیح و الگو ی مناسب به دانشجویان این را حفظ کنند. اما شاهدیم در ماه های گذشته در برخی از دانشگاههای ما این قداست حفظ نشده است!

,

این روزها خبری که باعث تعجب دانشجویان و مردم شده است فعالیت جریان حامی فتنه در دانشگاهها بوده است! در روزهای گذشته دانشگاه جامع گلستان شاهد برپایی نمایشگاهی از سوی یکی از تشکلهای دانشجویی بود که از قضا به نام خیابان انقلاب نامگذاری شده بود! اما در این خیابان مواردی که به نمایش گذاشته شد  نه تنها رنگ و بویی از انقلاب اسلامی مردم ایران در سال57 نداشت بلکه در ضدیت با آن بود و بهتر این بود نام آن را به خیابان فتنه گران سبز تغییر می داند!

,

اینکه در این نمایشگاه علنا از نماد فتنه سبز و محمد خاتمی از سران فتنه که در سال 88درصدد از بین بردن انقلاب بودند استفاده شد چه نسبتی با انقلاب در آن بود!

,

به اطلاع دست اندرکاران این نمایشگاه می رساند که  نهضت امام خمینی از سال 42 شروع شد و کودتای 28 مرداد و  تصویر فرد غربزده ای چون مصدق چه نسبتی با انقلاب داشت!

,

و جالبتر از آن این بود مسئولین دانشگاه نه تنها برخوردی با آن نکردند بلکه مشوق این دانشجویان نیز بودند!

,

آقای دکتر یغمایی شما که یک استاد ریاضی هستید باید با یک حساب سرانگشتی و دو تا چهارتا به این نتیجه می رسیدید که نه تنها رابطه ای با جریان سبز و فتنه با انقلاب وجود ندارد بلکه اتفاقا در تضاد نیز می باشد!

,

و جالبتر اینکه قرار است این دانشگاه در روزهای آینده میزبان یکی از حامیان فتنه باشد همو که مردم انقلابی بندرگز نگذاشتند تریبون  مقدس راهپیمایی 22بهمن را در اختیار بگیرد  حال قرار است  با موافقت  مسئولین دانشگاه  گلستان در اختیار این فرد قرار دهد تا از او به خاطر رفتار انقلابی مردم دلجویی کنند!!

,

رییس دانشگاهی که وقتی در بین انبوه مردم انقلابی ایران در بزرگداشت9دی حضور نمی یابد معلوم است که این رفتار وی باعث  بروز چنین فعالیتی در دانشگاه می شود!

,

و تاسف بار تر آنکه  دانشگاه فرهنگیان گرگان نیز پایگاه تبلیغاتی جریان سبز شده است! واقعا به آقای دکتر مسعودی باید گفت چه دلیلی وجود دارد که اینگونه حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان را محل تبلیغ یک جریان خاص کنید!

,

مگر مقام معظم رهبری بارها نفرمودند فتنه خط قرمز ماست؟! چرا شما به عنوان رییس دانشگاه فرهنگیان به جای اینکه همرا با دانشجویان در محکومیت جریان فتنه در مراسم9دی شرکت می کردید  امروز میزبان  احمد مازنی حامی جریان فتنه و دست پروده شیخ اصلاحاتید؟!

,

مگر مقام معظم رهبری در شهریور ماه سال جاری خطاب به هیئت دولت نفرموده بودند:« که باید وزرا به قولی که در رای اعتماد داده اند که با فتنه مرزبندی داشته باشند مقید باشند» آیا این سخن ایشان شامل نمایندگان مجلس نمی شود؟ آیا احمد مازنی اینگونه رفتار می کند؟!

,

باید متاسفانه گفت: آن زمانی که بنر 9 دی در دانشگاه فرهنگیان پایین کشیده شد باید منتظر چنین روزی در دانشگاه فرهنگیان می بودیم!

,

ولی روئسای دانشگاه گلستان و فرهنگیان باید بدانند مردم و دانشجویان انقلابی و متعهد ساکت نمی نشینند که آنها دانشگاه را جولانگاه اهداف سیاسی و  فتنه گران قرار دهند!!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه