اخبار داغ

از دهکده متروکه المپیک در کرمانشاه تا تماشاگرانی که پشت در ماندند/ کنایه گزارشگر کشتی به کوچکی استادیوم

از دهکده متروکه المپیک در کرمانشاه تا تماشاگرانی که پشت در ماندند/ کنایه گزارشگر کشتی به کوچکی استادیوم
کوچک بودن سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی یکی از ضعف های جدی این مسابقات بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در حالی که رقابت های مهم جام جهانی کشتی در امنیت مثل زدنی و باور نکردنی برای حضور مهمانان خارجی در استان مرزی کرمانشاه برگزار شد اما ضعف هایی که ناشی از برخی از کوتاهی های مسئولین است، در کنار آن به چشم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

نمونه آن استادیوم کوچک کشتی برای شهری است که مردم آن کشتی دوست هستند،  قهرمان ها و اسطوره های بزرگ کشتی داشته اند و در مسابقات نیز اشتیاق هواداران به کشتی را به نمایش گذاشتند که سند آن حضور گسترده مردم در سالن و صف های طولانی  در خارج از سالن است.

,

 

,

در شرایطی که یک استادیوم در دهکده المپیک در دولت های گذشته کلنگ زنی شده است اما با گذشت نزدیک به 4 سال از دولت جدید و به پایان رسیدن دوره دولت فعلی، قدم  قابل قبولی برای آن برداشته نشده است.

,

 

,

مجری تلویزیون هم با آن که خیلی سعی داشت از اوضاع مثبت صحبت کند، ولی دیگر نتوانست کوچک بودن سالن را تحمل کند. هادی عامل که در زمان اهدای جوایز به شلوغی سالن اشاره کرد، گفت:  اگر یک مقدار می بینید که شلوغ است به لحاظ کوچک بودن سالن است. مجبور هستیم که باز هم به فضاهای کوچک اشاره کنیم و امیدوار هستیم که سالن های بزرگی را در کشور و کلان شهرها احداث کنند تا مسابقات در شان و اندازه نام ایران عزیز برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه