اخبار داغ

درجلسه اعتراض به سخنان اخیر استاندار در فردوس مطرح شد

استاندار باید از مردم عذر خواهی کند/آقای استاندار لطفا منادی آرامش و وحدت باشیدنه دوگانگی و تشویش

استاندار باید از مردم عذر خواهی کند/آقای استاندار لطفا منادی آرامش و وحدت باشیدنه دوگانگی و تشویش
انتظارمان این است که جناب استاندارقبل از این که حرکات دو قطبی و دوگانگی در استان ایجاد شود که یقینا این موضوع به نفع استان نیست از مردم عذر خواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردوس برین امام جمعه شهرستان فردوس درجمع معترضین به سخنان استاندارخراسان جنوبی در دفتر امام جمعه فردوس گفت: به دنبال سخنان نسنجیده استاندار در خصوص مسائل فرهنگی و در جمع هنرمندان در تمام تریبون های نماز جمعه به این سخنان اعتراض کردند .

حجت الاسلام والمسلمین بابایی با اشاره به این که یک مقام ارشد استانی مانند استاندار باید برای ارتقا فرهنگ اسلامی کمک کنند گفت: این سخنان از زبان مسئول ارشد سیاسی واقعا قابل توجیه نیست و همه اقشار مختلف در شهرستان های مختلف اعتراض دارند.

وی همچنین عنوان کرد: استاندارخراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان نیززبان به تهدید و توهین گشود و در سخنرانی دیگر نیز خواستار برگزار نکردن یادواره شهدا تا زمان انتخابات کرده است که اتفاقا درنمازجمعه پاسخگوی ایشان بودیم.

امام جمعه شهرستان فردوس در خصوص سخنان استانداردرجمع هنرمندان با توجه به این که ما این طور آزادی که برابربا بی بند باری باشد را برنمی تابیم گفت: آقای استاندار اگر اسلام شما اسلامی آمریکایی و غربی است اعلام کنید تا ما نیز بدانیم این که جامعه را دو قطبی کنید و چهره روحانیون را خدشه دارکنید با این عنوان که روحانیون مخالف با شادی هستند بسیار نسنجیده است.

بابایی ادامه داد: آقای استاندار شما به عنوان سکان دار استان و مسئول ارشد سیاسی استان باید آرامش و وحدت در جامعه ایجاد کنید و بدانید که آزادی و رقص ولودگی و بی بند باری را کسی برنمی تابد و در مقابل آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی خاطرنشان کرد: آقای استاندار ما روحانیون با شادی مخالف نیستیم اگر رقص و بی بند باری از نظر شما به اسلام لطمه وارد نمیکند پس مجوز رقص مسئولان را هم در استان صادر کنید.

امام جمعه شهرستان فردوس تصریح کرد: انتظارمان این است که جناب استاندارقبل از این که حرکات دو قطبی و دوگانگی در استان ایجاد شود که یقینا این موضوع به نفع استان نیست از مردم عذر خواهی کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 گفت:مردم در خصوص رئیس جمهور آینده کشور باید ولایی بودن، همراه با امام ورهبری و استکبار ستیزی را ازجمله ویژگی های و اولویت های انتخاب خود قرار دهند .

بابایی گفت: بنا بر گزارش مسئولان ارشد کشوری 1500 کنسرت در کشور برگزار شده است که بنا به دلایلی جلوی 10 تای آن گرفته شده اما متاسفانه برخی از رسانه ها با عناوینی چون نمیگذارند که کنسرت در کشور برگزارشود فضا سازی می کنند .

امام جمعه فردوس خاطر نشان کرد: اگر این سخنان نسنجیده و یاوه گویی ها بازهم تکرار شود دیگر نخواهیم توانست جلوی خشم مردم را بگیریم.

لازم به ذکر دراین جلسه اعتراض روحانیون ، اصناف بازاریان وبسیجیان وجمعی از مردم مومن و انقلابی شرکت کردند.
/انتهای خبر

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه