اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت‌جام:

حضور یکپارچه و متحد بسیجیان شیعه و اهل تسنن در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۱ / نمایش اقتدار سپاه اسلام

حضور یکپارچه و متحد بسیجیان شیعه و  اهل تسنن  در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۱ / نمایش اقتدار سپاه اسلام
فرمانده سپاه تربت‌جام گفت: هفت گردان‌ بیت‌المقدس بسیجیان شیعه و اهل سنت در قالب رزمایش کشوری پیامبر اعظم(ص) ۱۱ شرکت می کنند و آمادگی برای نبرد با استکبار جهانی را نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار جام روز با اعلام شرکت هفت گردان‌بیت‌المقدس بسیج این شهرستان در رزمایش پیامبر اعظم(ص) شرق کشور محور شهید کاوه گفت: فضای حاکم بر کلیه رزمایش‌ها حفظ روحیه رزمی دفاعی، حماسی، جهادی، معنوی، بصیرتی، عقیدتی و فرهنگی بسیجیان شیعه و اهل سنت توأم با حفظ نظم، انضباط و وحدت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

جوان افزود: تقویت توان یگان‌های رزم بسیج برای جلوگیری از تهدیدات نرم، نیمه سخت در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا است و آمادگی دفاعی و رزمی نقطه قوت بسیج مردمی است.

,

وی تصریح کرد : بسیجیان سلحشور شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی در صورت تهدیدهای خصمانه استکبار جهانی با همان روحیه جهادی معنوی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب برای دفاع از کیان ایران اسلامی در هرلحظه آماده جان‌فشانی هستند.

,

فرمانده سپاه تربت‌جام خاطرنشان کرد: بسیج گرایش فرهنگی، تربیتی،بصیرتی، معرفتی و عقیدتی دارد ولی نباید جنبه رزمی دفاعی بسیج مردمی تضعیف و یا مورد غفلت قرار گیرد.

,

جوان تاکید کرد: تلاش برای ارتقاء روزافزون توانمندی‌های رزمی دفاعی بسیجیان را از اهداف راهبردی این‌گونه رزمایش‌ها دانست و مردمی کردن دفاع و پایان‌ناپذیری بنیه رزمی بسیج با افزایش کارآمدی گردان‌ها، سازماندهی و سلسله آموزش‌ها از اولویت‌های اصلی اجرای رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در شهرستان است.

,

وی اضافه کرد: هفت گردان‌ بیت‌المقدس بسیج توان، اقتدار و آمادگی رزم را با انجام عملیات کمین، امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن در روزهای 3 و 4 اسفند‌ سال جاری همزمان با رزمایش شرق کشور در منطقه عمومی تربت‌جام به نمایش می گذارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه