اخبار داغ

استیضاح آخوندی؛ شاخصی برای مردم تبریز/ نماینده مردم یا ضربه گیر دولت؟!

استیضاح آخوندی؛ شاخصی برای مردم تبریز/ نماینده مردم یا ضربه گیر دولت؟!
یکشنبه قرار است جناب آخوندی جهت استیضاح در مجلس حاضر شود.استیضاح ایشان یکبار با دوپینگ هیئت رئیسه _ بخوانید رئیس _ رای نیاورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل، گزارش های خبری روزنامه اعتماد، شرق و سایت خبری عصر ایران می گوید فضای مجلس برای آخوندی مناسب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

محمدرضا عارف نماینده کم حرف و بی خطری که ریاست فراکسیون امید را عهده دار است نیز گفته است: فراکسیون امید به استیضاح آخوندی رای نخواهد داد.

,

در کنار این مقدمات، قرار دهید گفته های بیگی نماینده تبریز را که چندی قبل گفت: «در این دو ماه مقاومت عجیبی از جانب هیئت رئیسه مجلس نسبت به عدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مشاهده کردیم...ما موضوع را با مردم در میان می گذاریم تا بدانند هیئت رئیسه در راستای استیفای حقوق مردم حاضر به استیضاح وزیر نیست... هیئت رئیسه مدعی شدند که اصلاً بحث استیضاح وزیر  مورد نظر نبوده و شرایط مجلس اقتضای چنین موضوعی را ندارد»!!

,

یکشنبه قرار است جناب آخوندی جهت استیضاح در مجلس حاضر شود.استیضاح ایشان یکبار با دوپینگ هیئت رئیسه _ بخوانید رئیس _  رای نیاورده است.

,

استیضاح روز یکشنبه شاخص مناسبی برای مردم تبریز است تا عملکرد نمایندگانی که به مجلس فرستاده اند را در لحظات تضاد منافع ببینند.مواقعی که اراده مردم درست در مقابل منافع فراکسیونی و حزبی قرار دارد.

,

خصوصا محک مناسبی است برای آنان که می خواهند نماینده مردم باشند یا ضربه گیر دولت.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه