اخبار داغ

انقلاب اسلامی به دنبال راه حل، در آستانه ی بلوغ عقلانی

انقلاب اسلامی به دنبال راه حل، در آستانه ی بلوغ عقلانی
مصطفی مجرد مسئول بسیج دانشجوئی دانشکده فنی فومن در یادداشتی با عنوان انقلاب اسلامی به دنبال راه حل، در آستانه ی بلوغ عقلانی، بلوغ عقلانی در آینده انقلاب مورد بررسی قرار داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ مصطفی مجرد مسئول بسیج دانشجوئی دانشکده فنی فومن در یادداشتی با عنوان انقلاب اسلامی به دنبال راه حل، در آستانه ی بلوغ عقلانی، بلوغ عقلانی در آینده انقلاب مورد بررسی قرار داده اند. متن این یادداشت به شرح ذیل است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

سال از انفجار نور گذشت و اکنون در اولین روزهای سال ۳۹ام از انقلاب اسلامی ایران به سر می بریم. انقلابی که از همان دوران طفولیت قصد جانش را کردند و به هر حربه ای برای نابودی اش متوسل شدند، اکنون جوانی تنومند شده و محکم تر استوارتر از همیشه ایستاده است.
آوازه ی انقلاب ما همه ی جهان را گرفته است و هیچ منطق و عقلی پیشرفت ها و “یک شبه ره صد ساله رفتن هایمان” را باور نمی کند؛

,
,

 اینکه بیگانگان پیشرفت های ما را باور نکنند و یا به هر وسیله ای برای توقف آن متوسل شوند عجیب نیست، چرا که آنان معنای حقایق شگرفی چون ایمان و توکل را ندانسته اند و اصلا اساس پیروزی های پی در پی ما همین بوده است.
دشمنان در درک معنای ایمان عاجز ماندند اما وجود چنین حقیقتی برایشان اثبات شد لذا درصدد برآمدند تا برای حذف آن از جامعه چاره ای بیندیشند. از دل این چاره جویی ها تفکری به نام لیبرالیسم بیرون آمد، چراکه در این تفکر فقط عقل محض بشر حاکم است و به هر مسئله ای که عقل توان درکش را نداشته باشد “نه” می گوید، لذا این تفکر را بهترین رقیب برای تقابل با عقل فرابشری(الهی) در اسلام یافتند و دست به پرورش آن در ایران زدند.

,
,

 لیبرالیسم که می آید چارچوب ها کنار می رود و هرکس می تواند ساز خود را بزند. لیبرال ها به اسم آزادی ارزش ها را کنار می گذارند. قرآن را می بینند، سیره ی ائمه ی اطهار(ع) را می بینند اما آنچه خود می خواهند می پذیرند و آنچه با عقلشان جور در نمی آید را رد می کنند، نعوذ بالله گویی اینان از خدا عاقل ترند.
کار به آنجا می رسد که بسیاری از تجربیات گذشته را هم رد می کنند و می گویند باید تنها به عقل رجوع کرد، غافل از آنکه تکیه بر تجربیات عین عاقلی است.
همین شد که هنوز ده سالی از بیانیه ی ننگین سعدآباد نگذشته بود، بحث مذاکرات هسته ای را پیش کشیدند؛ رهبر جامعه هر چه گفت این آمریکا همان شیطان بزرگ است و مذاکره با آن هیچ سودی ندارد، قبول نکردند؛ در قرآن دیدند که نباید دست جلوی کافران دراز کرد اما آمریکا را کدخدا خواندند و راه حل تمام مشکلات را تمنا از کدخدا دانستند. لذا بر دستان کدخدا دخیل بستند و منتظر گره گشایی. نتیجه هم شد آنچه نشد و ندیدیم جز جنگ رسانه ای و تبلیغات پوچی برای بزرگ جلوه دادن قراردادی به نام برجام و گره زدن بود و نبودها به آن.

,
,
,

حال مردم می خواهند بدانند چه نصیبشان شده و معجزه و دستاورد این اعتماد چه بوده است؛ بیاورید آنچه کدخدا مرحمت فرمود…! انقلاب ما از همان ابتدا پی در پی از اینگونه اشتباهات ضربه خورده است، با کندی در حرکت مواجه شده است اما هیچگاه متوقف نشده است، زخمی شده است اما محکم تر از قبل ایستاده است. ماجراهای این سال ها نیز بر تجربیات گذشته افزود این همان تنها نتیجه ای است که رهبرمان از همان ابتدا درباره ی مذاکرات پیش بینی کرده بود.

,

حال با این تجربه، دیگر وقت خیزش است، خیزشی انقلابی، وقت عمل است و توکل بر خداوند و رسیدن به همان پیروزی هایی که عقل دونان توان درکش را ندارد و چشم دشمنان را کور می کند و اثبات اینکه تنها خداوند برایمان کافی است.دوباره حرکت می کنیم و به لطف خداوند به آنچه از دست دادیم می رسیم و از آن فراتر می رویم اما دیگر نمی گذاریم تا عده ای به بهانه های واهی ثمره ی تلاشمان را و دستاوردها و زحمات چندین و چند ساله مان را بر باد دهند. دیگر دست به دامان بیگانگان شدن حماقت است، تکیه بر توان داخلی و مقاومت چاره ساز است.

,

 امیدواریم مسئولین اندکی به خود بیایند و قبول کنند که راه حل رفع نیازها و مشکلات این کشور تنها اقتصاد مقاومتی است و نتیجه ی آن اقدام و عمل هایی که تا کنون پنهان مانده را به مردم نشان دهند، چرا که نتیجه ی آنچه انجام شده باید در عمل دیده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه