اخبار داغ

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمان خبر داد ؛

380 نفر از کارگران گلناز چرخ تولید را به حرکت در آوردند

380 نفر از کارگران گلناز چرخ تولید را به حرکت در آوردند
معاون صنایع سازمان صنعت و معدن استان کرمان گفت : کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان بعد از تعطیلی موقت که داشته است در تاریخ 95/11/13 فعالیت خود را با تعداد 380 نفر از کارگران از سر گرفته و آغاز به کار کرده است و تولید روزانه اش نزدیک به 40 تا 50 تن روغن در روز است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امین غفاری نژاد معاون صنایع سازمان صنعت و معدن استان کرمان در گفتگو با  کارگران کرمان در خصوص آخرین  وضعیت کارخانه گلناز کرمان ،  گفت : طی بازدیدی که روز گذشته از کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان داشته ایم این کارخانه در مدار تولید قرار گرفته است گرچه چرخ کارخانه می چرخد اما تا رسیدن به ظرفت اسمی تولید راهی طولانی پیش روی خود دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارگران کرمان,

وی تصریح کرد : کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان بعد از تعطیلی موقت که داشته است در تاریخ 95/11/13 فعالیت خود را با تعداد 380 نفر از کارگران  از سر گرفته و آغاز به کار کرده است و تولید روزانه اش نزدیک به 40 تا 50 تن روغن در روز است .

,

غفاری نژاد افزود : بعد از راه اندازی مجدد کارخانه روغن نباتی گلناز تعداد 380 نفر از کارگرانی که از سنوات استخدامی بالاتری بر خوردار بودند دعوت به کار شدند و 300 نفر از دیگر کارگران هم جهت دریافت بیمه بیکاری تعیین تکلیف شده اند و 150 نفر از کارگران هم هنوز برای تعیین تکلیف بیمه بیکاری خود ، با این فکر که کارخانه راه انداز ی می شود و برگشت به کار می شوند ، به کارخانه مراجعه نکردند .

,

معاون صنایع سازمان صنعت و معدن کرمان بیان داشت : کارخانه گلناز با تمام مشکلاتی که در تامین نقدینگی خود دارد راه اندازی شده است لذا هم سازمان صنعت معدن و هم دیگر مسئولین و مدیریت این کار خانه به دنبال رفع کامل موانع بر سر راه گلناز هستند .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : گرچه هنوز هم بدهی چند ماه معوقات حقوق کارگری و پرسنل پا برجاست اما مدیریت این کارخانه  قول مساعد داده است که به زودی این موانع را رفع نماید لذا با  وجود چرخش دوباره چرخ تولید ، کارخانه گلناز تا رسیدن به ظرفیت تولید اسمی همچنان راهی طولانی در پیش روی گلناز است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه