اخبار داغ

فرماندهی انتظامی مهرستان:

محموله قاچاق 370 میلیون ریالی به مقصد نرسید

محموله قاچاق 370 میلیون ریالی به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی مهرستان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 370 میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل منصوری امروز در گفتگو با خبرنگار با مهرستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی مهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش 370 میلیون ریال شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با مهرستان,

وی با اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده افزود: کالاهای کشف شده شامل انواع البسه، برنج خارجی و انواع میوه‌ها با برند خارجی است.

,

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی محل تردد خودروهای قاچاقچیان به آن‌ها دستور ایست دادند که به دستور پلیس توجهی نکرده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با تنگ شدن عرصه بر خود با استفاده از ارتفاعات همجوار با به جا گذاشتن خودروهای خود از محل متواری شدند.

,

فرمانده انتظامی مهرستان با بیان اینکه در این عملیات 9 دستگاه خودرو تویوتا توقیف شد تاکید کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.

,

منصوری، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از جمله اولویت های پلیس این شهرستان است و پلیس با قاچاقچیان کالا قاطعانه برخورد خواهد کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه