اخبار داغ

سطح پرداخت مطالبات کشاورزان به ۸۰ درصد می رسد

سطح پرداخت مطالبات کشاورزان به ۸۰ درصد می رسد
کارخانه قند نقده گفته تا پایان نیمه اول اسفند امسال سطح پرداختی اش به کشاورزان به ۸۰ درصد خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،پس از یکسال دوندگی سرانجام کارخانه قند نقده در شهریور امسال موفق به تسویه مطالبات چغندرکاران شد. کشاورزان امسال هم نگران بودند که نتوانند به موقع به پولشان برسند اما آذرقند برنامه ای پیشنهاد کرد که در آن مطالبات کشاورزان مرحله به مرحله پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

فتحی پور مسئول روابط عمومی کارخانه قند نقده درباره آخرین آمار پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی آذرقند به خبرنگار سولدوزخبر گفته کشاورزانی که در شهریور ماه چغندر قند به کارخانه قند نقده تحویل دادند تاکنون بیش از ۸۵درصد از مطالباتشان را دریافت کردند.

,

وی افزود: به قراردادهای مهرماه نیز تاکنون ۶۵درصد از مطالبات پرداخت شده و آندسته از کشاورزانی که قراردادشان تا ۱۰ آذرماه بود هم ۲۸ تا ۳۸درصد پرداخت شده و تا هفته آینده نیز کسانی که از ۱۰ آذر به بعد با کارخانه قند نقده قرارداد بسته اند نیز ۳۰درصد از مطالباتشان را دریافت میکنند.

,

مسئول روابط عمومی آذرقند نقده همچنین تاکید کرد این کارخانه قصد دارد تا ۱۵ اسفندماه به تمامی قراردادها یک پرداخت دیگر انجام دهد تا سطح پرداختی کارخانه به همه کشاورزان به ۸۰درصد برسد.

,

فتحی پور همچنبن گفته برخی درباره پرداخت های آذرقند شیطنت میکند.

,

 

,

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. باوجود آنکه کارخانه قند نقده طبق برنامه ریزی قبلی طلب چغندرکاران را واریز میکند روز گذشته دفتر این کارخانه در محمدیار با برخی کشاورزان تماس گرفته و از آنها خواسته برای دریافت مابقی پولشان ضمن پر کردن فرم رضایتنامه، چک چهار ماهه دریافت کنند.

,

 

,

یکی از چغندرکاران به خبرنگار سولدوز خبر گفت: "من این پیشنهاد را رد کردم چون علت آن معلوم نیست"

,

 

,

در همین رابطه، روابط عمومی کارخانه قند نقده در واکنش به خبر پیشنهاد آذرقند برای پرداخت مطالبات کشاورزان در قالب چک مدت دار به خبرنگار سولدوز خبر گفت: این شرایط برای چغندرکاران عمده کاری است که بیشتر مطالباتشان را دریافت کردند و بنا به پیشنهاد خودشان برای دریافت ۵۰درصد باقیمانده مطالباتشان کارخانه یک چک سه ماهه و برای ۵۰درصد دیگر هم چک چهار ماهه به آنها میدهد.

,

او افزود: این روش پرداختی که پیشنهاد عمده کاران است به هیچ وجه اجباری نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه