اخبار داغ

به میزبانی مدرسه علمیه الحجه نجف آباد؛

یادواره ۱۱۰شهید روحانی نجف آباد برگزار می شود

یادواره ۱۱۰شهید روحانی نجف آباد برگزار می شود
امام جمعه نجف آباد از برگزاری یادواره ۱۱۰ شهید طلبه و روحانی با عنوان علمداران بصیر به مناسبت روز نجف آباد در مدرسه علمیه الحج نجف آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث، حجت الاسلام مصطفی حسناتی صبح امروز در جمع خبرنگاران به برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شده به مناسبت پنجم اسفند ماه روز نجف آباد اشاره و اظهارکرد: سوم اسفند سال ۶۲ در جزایر مجنون انجام شد نزدیک به ۳۰۰ نفر از رزمندگان نجف آبادی به شهادت رسیدند که با توجه به شهادت بیشتر این نیروها در پنجم اسفند، این روز به نام ‘روز نجف آباد’ نامگذاری شده است که برنامه هایی هر سال برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی به این مناسبت از سوی نهادهای دولتی و مردمی برگزار می شود که برگزاری یادواره شهدای روحانیت یکی از برنامه های این مناسبت است که روز سه شنبه در محل حوزه علمیه الحجه نجف آباد برگزار می شود.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به برنامه های این یادواره خاطرنشان کرد: سخنرانی آیت الله احمد عابدی رئیس دانشکده علوم ومعارف قرآن کریم که از شخصیت های علمی و دینی نجف آباد است و دارای بیش از ۹۱ ماه سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل بوده ، مداحی، خاطره گویی و برنامه هایی از این قبیل در این یادواره انجام می شود.

وی ادامه داد: این یادواره ضمن گرامیداشت روز نجف آباد، حماسه و ایثار مردم نجف آباد در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از مقام روحانیت در مبارزات و نقش روحانیت در جبهه های مختلف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسناتی یادآورشد: امروز نیز روحانیت جایگاه مهم و موثری در خدمت به جامعه بشری دارد که نقش آن ها باید تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه