اخبار داغ

رئیس اداره مخابرات شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد:

27 اردیبهشت 96 پایان در دسترس نبودن ساکنان مسکن مهر شاندیز/ مشکل آنتن دهی مرتفع می شود

27 اردیبهشت 96 پایان در دسترس نبودن ساکنان مسکن مهر شاندیز/ مشکل آنتن دهی مرتفع می شود
رئیس اداره مخابرات شهرستان طرقبه شاندیز گفت: مجوز احداث سایت تلفن همراه اخذ و زمین مربوطه تملک شده لذا پس از فعالیت عمرانی، نصب آنتن و دستگاه ها، در 27 اردیبهشت ماه مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه مسکن مهر شاندیز برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کاظم ذاکر در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، ضمن اشاره به کلنگ‌زنی سایت بی تی اس مسکن مهر شاندیز که عملیات نهایی آن در مرحله  انتخاب پیمانکار است افزود: مجوز احداث سایت تلفن همراه اخذ و زمین مربوطه تملک شده لذا پس از فعالیت عمرانی،  نصب آنتن و دستگاه ها، در 27 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی ارتباطات مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه با راه‌اندازی سایت بی تی اس مسکن مهر شاندیز برطرف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طـرقبه‌نیوز,

 

,

وی نارضایتی‌های عدیده ساکنان مسکن مهر شاندیز را دغدغه مسئولان شهرستان دانست و اظهار کرد: ارائه خدمات تلفن ثابت در فاز یک و دو مسکن مهر شاندیز، همراه با اینترنت صورت گرفته اما مشکلاتی در واگذاری تلفن ثابت به صورت نرم‌افزاری در تطبیق سیستم های سیگنالینگ مرکز مخابرات و برنامه نویسی پیش آمده که در حال رفع عیب است.

,

 

,

ذاکر با اشاره به سرویس دهی تلفن ثابت در مسکن مهر شاندیز افزود: علی رغم آمادگی مخابرات به دلیل فعالیت عمرانی و حفاری انتهای فاز هفت، کابل کشی مخابرات مقدور نیست.

,

 

,

وی بر هماهنگی تمامی اپراتورهای مطرح کشور برای خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: یکی دیگر از موانع مهم خدمات‌رسانی در این عرصه، مشکل  تملک زمین مسکن مهر شاندیز به دلیل مشخص نبودن مالک اصلی آن است که فعلا به دلیل ضرورت موضوع، خدمات شهری شهرداری مسئولیت خدمات‌رسانی را بر عهده دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه