اخبار داغ

قاضی خدابخشی خبر داد:

کشف بیش از ۲ هزار بطری مشروبات الکلی در غرب مشهد

کشف بیش از ۲ هزار بطری مشروبات الکلی در غرب مشهد
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی عملیات ضابطین قضایی محموله دو هزار و 50 بطری مشروبات الکلی در منطقه غربی مشهد کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، قاضی مهدی خدابخشی در مورد طرح ضربتی برخورد با عاملان قاچاق مشروب اظهار کرد: صبح روز گذشته خبری مبنی بر شناسایی یک محموله مشروبات الکی در یک خانه مسکونی واقع در بلوار شاهد اعلام و تیمی از ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در جریان اجرای این عملیات قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد این محموله مشروبات الکلی از غرب کشور بارگیری و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید به مشهد منتقل شده است.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تصریح کرد: متهم که از حضور ماموران مطلع شده بود از باز کردن در ورودی ممانعت می‌کرد که با اخذ مجوز قضایی وارد این خانه شدند و متهم را که حین معدوم سازی ۲۰۰بطری مشروبات الکلی بود، دستگیر کردند.
خدابخشی ادامه داد: این عملیات با هدایت سرهنگ بهرام خسروی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی انجام شد که در آن دو هزار و ۵۰ بطری مشروبات الکلی خارجی که ۲۰۰ عدد آن توسط متهم معدوم شده بود کشف و یک دستگاه خودروی سواری پراید توقیف شد؛ تحقیقات همچنان ادامه دارد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه