اخبار داغ

بخشدار کیاشهر:

زخم عدم توسعه‌یافتگی بر چهره کیاشهر نشسته است/احداث نخستین پاسگاه خط کناره در بندرکیاشهر

زخم عدم توسعه‌یافتگی بر چهره کیاشهر نشسته است/احداث نخستین پاسگاه خط کناره در بندرکیاشهر
بخشدار کیاشهر با اذعان به اینکه زخم عدم توسعه‌یافتگی بر چهره کیاشهر نشسته است گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۴۵ پروژه با اعتبار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش بندر کیاشهر سرمایه‌گذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ حجت حاجی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعامل بهتر با توده‌های مردم، مسئولان، دهیاران  و شوراهای اسلامی  در اولویت برنامه‌های بخشداری بندر کیاشهر است اظهار داشت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد با هماهنگی با فرماندار کارآزموده و نماینده پرتلاش، کیاشهر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر,

وی با تأکید بر سرکشی منظم به روستاهای بخش کیاشهر و برگزاری جلسات منظم در مراکز دهستان‌ها با حضور مسئولان شهرستان بیان کرد: متأسفانه امروز به هر دلیلی زخم عدم توسعه‌یافتگی بر چهره کیاشهر نشسته است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت موجود، فضای شهر را تغییر دهیم.

,

بخشدار بندر کیاشهر بابیان اینکه جایی که فرماندار پای‌کار باشد به‌تبع آن بخشدار هم پای‌کار خواهد آمد تصریح کرد: این حضور میدانی می‌تواند برای دهیاران برای خدمت به مردم روستا یک الگو باشد و کارهای مربوط به حوزه روستایی خود را پی گیری کنند

,

وی با اشاره به تعیین تکلیف زمین‌های تصرفی منطقه  انبار سر گفت: بنیاد مسکن با الحاق زمین و تغییر کاربری که مشخص خواهد شد ۲۰ هکتار از زمین منطقه انبار سر را به مردم این منطقه تحویل خواهد داد.

,

حاجی پور تصریح کرد: طرح پرورش ماهیان خاویاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی مستقیم ۱۰۰ نفر و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در زمینی به ابعاد ۴۵ هکتار در انبار سر توسط بنیاد جانبازان سرمایه‌گذاری می‌شود.

,

بخشدار بندر کیاشهر به جانمایی پاسگاه پلیس‌راه در سه‌راه انبار سر اشاره کرد و افزود: نخستین پاسگاه پلیس‌راه در خط کناره به‌منظور پیشگیری از تصادفات در منطقه انبار سر بندر کیاشهر احداث می‌شود.

,

وی به تدوین شناسنامه جامعه روستایی در بخش کیاشهر اشاره کرد و گفت: به‌منظور ساماندهی اطلاعات مربوط به جامعه روستایی بخش کیاشهر ازجمله مساحت هر روستا، ظرفیت‌های و مشکلات هر روستا، میزان سطح زیر کشت زراعی و باغی و مواردی از این قبیل درصدد تنظیم یک شناسنامه آماری هستیم.

,

حاجی پور بابیان اینکه در ۲۲ بهمن توفیق شد که اقدامات دولت را طی سه و سال چند ماه گذشته برای مردم کیاشهر تشریح کنم افزود: در دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۴۵ پروژه با اعتبار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش بندر کیاشهر سرمایه‌گذاری شده است که بیشتر این هزینه‌ها در بخش زیرساخت‌هاست.

,

بخشدار کیاشهر با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۶ شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری  گفت: هرکس که تعهد و تخصص خود را در خدمت به مردم می‌بیند باید به‌عنوان یک رسالت، پا به میدان انتخابات شورا بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه