اخبار داغ

فلسطین خط مقدم جبهه مقاومت در جهان اسلام است / ایجاد اجماع در جهان اسلام محور بیانات رهبری در اجلاسیه فلسطین بود

فلسطین خط مقدم جبهه مقاومت در جهان اسلام است / ایجاد اجماع در جهان اسلام محور بیانات رهبری در اجلاسیه فلسطین بود
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی گفت: محوری ترین موضوعی که فرمایشات حضرت آقا در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین داشت؛ ایجاد اجماع جهان اسلام در مبارزه با نظام سلطه و فراگیری ملیت های مختلف مسلمان ها در کنار یکدیگر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد ریحانی در گفت و گو با خبرنگارنافع؛بیان داشت: یکی از موضوعات مهمی که جریان اسلام گرای انقلابی از قبل انقلاب دنبال می کرد و پیگیر آن بود قضیه فلسطین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی ادامه داد: قضیه فلسطین به عنوان یک محور اساسی و اتحاد جهان اسلام است که علاوه بر اینکه نوک جبهه مقاومت در جهان اسلام است به عنوان یک محور وحدت برای تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی از ملیت های مختلف مطرح می شود.

,

 

,

ریحانی تصریح کرد: در این اجلاسیه که با حضور افراد و چهره های مختلف از کشور های متعدد برگزار شد مجدداً به همین اصل اساسی که یک دشمن مهم با محوریت صهیونیست ها و اسرائیلی ها وجود دارد در مقابل اسلامی که یکی از نمودهای آن فلسطین است.

,

 

,

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز فلسطین به جنگ نیابتی از طرف جهان اسلام در برابر جهان استعمار صهیونیستی و ضد بشری قرار دارد این جنگ نیابتی از طرف تمامی مظلومان، مستضعفین و مسلمان ها است و نیاز به حمایت کشورهایی دارد که خودشان را مدعی مبارزه با ظلم میدانند.

,

 

,

وی افزود: علی القاعده جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به عنوان کسی که موج مبارزه با استکبار را در قرن اخیر در کالبد جهان دمید و افراد مختلف را در این مصاف آورد و به عنوان یکی از پشتوانه های اصلی فلسطینی ها  وارد عمل شد.

,

 

,

ریحانی خاطر نشان کرد: این اجلایسه برگزار شد، چهره های مختلف آمدند و صحبت های مقام معظم رهبری را هم دیدیم که در خصوص همین حمایت های بیشتر از طرف کشورها، ترغیب آنها برای حضور و ایجاد یک وحدت بین المللی به ویژه وحدت جهان اسلام در مورد مبارزه با نظام سلطه و جهان کفر بود، جهانی که به دنبال از بین بردن مسلمین، حق و حقیقت در عالم است.

,

 

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این کنفرانس تأکید کرد: محوری ترین موضوعی که فرمایشات حضرت آقا در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین داشت؛ ایجاد اجماع جهان اسلام در مبارزه با نظام سلطه و فراگیری ملیت های مختلف مسلمان ها در کنار یکدیگر بود.

,

 

,

ریحانی در پایان خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که سالیان سال نظام سلطه علیه مسلمین به کار میبرد تا آنها را از یکدیگر جدا کرده و در آنها انشقاق ایجاد بکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه