اخبار داغ

در حضور وزیر بهداشت مطرح شد؛

تایید تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌ها با زباله‌های عادی در مازندران

تایید تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌ها با زباله‌های عادی در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش رئیس محیط زیست ساری در ارتباط با تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌ها با زباله‌های عادی را در حضور وزیر بهداشت تایید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حدود دو ماه پیش بود که خبر تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌های شهرستان ساری با دیگر زباله‌های عادی توسط بهرام فغانی رئیس محیط زیست شهرستان ساری سوژه خبری رسانه‌ها شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

فغانی در خبر جسورانه خویش به مشکلاتی که زباله‌های عفونی مطب‌ها ممکن است برای پرسنل شهرداری ایجاد کند پرده برداشت.

وی به دیگر خطر زباله‌های عفونی مطب‌ها که ممکن است برای مردم ایجاد کند نیز اشاره کرد، اما پس مطرح کردن این موضوع اتفاق خاصی در استان برای ساماندهی زباله‌های عفونی مطب‌ها رخ نداد.

بحث تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌ها با زباله‌های عادی امروز توسط خبرنگاران در حضور وزیر بهداشت مطرح شد.

وزیر بهداشت پاسخ به این سوال را به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سپرد که قاسم جان‌بابایی ضمن تایید تخلیط زباله‌های عفونی مطب‌ها با دیگر زباله‌های عادی شهرستان ساری، از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی مطب‌ها خبر داد.

جان‌بابایی با اعلام اینکه شهرداری‌ها و نظام پزشکی مازندران باید نسبت به ساماندهی پسماندهای عفونی اقدام کنند، یادآور شد: برای بی‌خطرسازی زباله آمادگی داریم که در غالب قرارداد با نظام پزشکی و شهرداری همکاری کنیم.

به گزارش بلاغ، در حال حاضر زباله‌های عفونی همه مطب‌های استان مازندران همراه با زباله‌های شهری جمع‌آوری و به صورت غیراستاندارد با دیگر زباله‌های عادی دفن می‎شود.

انتظار است پس از مطرح شدن این موضوع نزد وزیر بهداشت، دغدغه جدی نسبت به ساماندهی پسماندهای عفونی مطب‌ها در مازندران ایجاد شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بلاغ,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه