اخبار داغ

کارگران شهرداری تا کی صورت خود را با سیلی سرخ نگهدارند؟

کارگران شهرداری بروجرد چشم انتظار 6 ماه حقوق معوقه/عید نزدیک است،مسئولان چاره اندیشی کنند

کارگران شهرداری بروجرد چشم انتظار 6 ماه حقوق معوقه/عید نزدیک است،مسئولان چاره اندیشی کنند
کارگران شهرداری بروجرد 6 ماه است حقوق دریافت نکرده اند و با توجه به نزدیک شدن سال جدید نیاز است برای پرداخت معوقات کارگران چاره ای اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بازتاب بروجرد انگار قصه پر غصه کارگران شهرداری بروجرد تمامی ندارد، قصه ای تلخ که کارگران مدام وظایف خود را انجام می دهند اما کی مزد و حقوق تلاش های خود را دریافت کنند، مشخص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد , بازتاب بروجرد, انگار قصه پر غصه کارگران شهرداری بروجرد تمامی ندارد، قصه ای تلخ که کارگران مدام وظایف خود را انجام می دهند اما کی مزد و حقوق تلاش های خود را دریافت کنند، مشخص نیست.,

 

,

قصه ای از 6ماه شرمندگی، حقوق های معوقه که روز به روز بر این معوقات افزوده می شود و از سوی دیگر مسئولان فقط وعده هایی را به کارگران می دهند که تا کنون رنگ تحقق به خود نگرفته است.

,

  موضوع حقوق های معوقه به شدت بر روی زندگی کارگران شهرداری اثر گذاشته و با توجه به هزینه های بالا و شرایط اقتصادی اما آنها زندگی خود را به سختی و با قرض کردن می گذرانند.

,

  این روزها که همه در جنب و جوش خرید برای رسیدن سال نو و عید نوروز هستند، کارگران شهرداری بروجردچشم انتظارند، چشم انتظار 6 ماه حقوق معوقه و عیدی گرفتن تا بتوانند آنها هم برای خانواده خود اقلامی را تهیه کنند.

,

  کارگران مدام شرمنده خانواده و فرزندان هستند، ماه ها تلاش می کنند اما وقت حقوق دادن با جیب هایی پر از وعده به منزل بر می گردند و از حقوق خبری نیست، شاید بتوان دلیل این معوقات را بی توجهی مسئولان برشمرد چرا که آنها 6 ماه حقوق معوقه را درک نمی کنند.

,

  این کارگران همیشه صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند اما متاسفانه تا کنون اقدامی برای حل مشکلات مالی آنها نشده است.

,

  "ناصر مرادی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: تنها حدود 24 روز کاری تا پایان سال باقی مانده و کارگران شهرداری بروجرد 6 ماه است حقوق دریافت نکرده اند و علاوه بر این معوقات عیدی آنها باید پرداخت شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: برای پرداخت حقوق های معوقه تا پایان مهر امسال و عیدی چهار میلیارد تومان و برای تسویه و پرداخت همه معوقات این کارگران حدود 20 میلیارد تومان احتیاج است و تا کنون شهرداری و شورای شهر برای پرداخت این معوقات اقدامی نکرده است.

,

 

,

به گفته وی با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال می طلبد که برای پرداخت حداقل بخشی از معوقات کارگران گامی برداشته شود اما اقدامی صورت نگرفته و کارگران شهرداری چشم انتظار واریز حقوق حقوق و عیدی هستند.

,

 

,

مرادی تصریح کرد: هر ماه سه میلیارد و 200میلیون تومان برای پرداخت حقوق کارگران نیاز است که با عدم پرداخت این معوقات مبلغ افزایش می یابد.

,

 

,

در ادامه "اشرف چگنی" یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد گفت: امسال بیشتر درآمد شهرداری صرف کارهای عمرانی شد در حالی که می شد بخشی از معوقات کارگران را از این درآمد پرداخت کرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: قرار است بخشی از معوقات کارگران و عیدی  آنها تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

,

 

,

به گزارش بازتاب بروجرد می طلبد مسئولان مربوطه برای حقوق های معوقه کارگران شهرداری فکری کنند و برای پرداخت چند معوقات چاره ای بیندیشند.

,

 

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه