اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد:

اقتصاد مقاومتی تنها راه حل توسعه اقتصاد در کشور/فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند

اقتصاد مقاومتی تنها راه حل توسعه اقتصاد در کشور/فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند
ائمه جمعه ایتان چهارمحال و بختیاری تاکید کردند: مسوولان باید مساله اقتصادی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که اقتصاد مقاومتی راه حل توسعه اقتصاد در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: مساله فلسطین همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید فراموش شود و باید در راس مسائل جهان اسلام باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, نماز جمعه شهرکرد,


وی یادآور شد : برگزاری کنفرانس در تهران نشان داد که ملت های آزادی جهان خواهان آزاد سازی فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس است.

فاطمی تصریح کرد: به دلیل سستی دولت های عربی ، فلسطین به مساله جهان اسلام تبدیل نشد در حالی که حدود ۲۰ سال پیش و قبل تر از آن حتی در رادیو های عربی اسم اسرائیل به عنوان ' عدو' ( دشمن) ذکر می شد.

خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد: اکنون تعدادی از کشورهای عربی متاسفانه همپیمان رژیم اشغالگر قدس شده اند که آخرین این کشورهای عربستان است که رژیم اشغالگر قدس کنار آمده است.

فاطمی گفت: ملت های آزادی جهان اسلام تا ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل آرام نمی گیرند و با وحدت جهان اسلام اسرائیل را به زباله دان تاریخ می اندازند.

امام جمعه موقت شهرکرد به مواضع اخیر ترکیه علیه ایران اشاره کرد و گفت:تحرکات ترکیه ، عربستان و اسرائیل بر ضد مردم ایران اسلامی راه به جایی نمی برد و ملت ایران را استوارتر از گذشته می کند.

وی به مواضع اخیر کنفرانس مونیخ در آلمان اشاره کرد و گفت:این مواضع ضد ایرانی از سر نادانی و کم عقلی آنان است و باید جواب این موضع را ایران قاطعانه بدهد.


فاطمی به سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ و دختر نبی مکرم اسلام بهترین الگو و اسوه برای زنان است و ایام شهادت آن بانوی بزرگ باید با شکوه برگزار شود.

وی به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه محلی برای تحصیل سربازان امام زمان (عج) است و حوزه های علمیه از بنیه علمی و معرفتی بالایی برخوردارند.

فلسطین مساله اصلی دنیای اسلام است/ نمایندگان مردم در مجلس ، برخی طرح های ضد منافع موکلانشان را ارائه می دهند

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فلسطین مساله اصلی دنیای اسلام است/ نمایندگان مردم در مجلس ، برخی طرح های ضد منافع موکلانشان را ارائه می دهند,

امام جمعه شلمزار در خطبه های نماز جمعه این شهر در خصوص مهمترین مسائل هفته گذشته، مهمترین رویداد های هفته آتی مطالبی را ارائه و تبیین نمود.

, امام جمعه شلمزار ,

حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول اولین نماز جمعه اسفند ماه ۹۵ با تاکید بر جمع آوری مال حلال مضرات قمار، ربا، کم فروشی و ....برشمرد.

,


وی  به اهمیت پرداخت صدقات، زکات، خمس مال، انفاق، وقف هم در پاک نمودن اموال اشاراه کرد.

حجت الاسلام سلطانزاده  با انتقاد از پرداختن برخی مدارس و معلمان در ساعات نماز به امور با اولویت کمتر همچون سرود و .....گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به مساله نماز، اقامه نماز در اول وقت خود و تبیین اهمیت نماز بین دانش آموزان همه ی تلاش خود را به عمل آورد.

خطیب جمعه شلمزار در ادامه به ۹اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد و گفت: این بنیاد برای این به وجود آمود که اموال به غارت رفته ی مردم که بدست برخی سودجویان افتاده بود به آغوش میهمن و مردم بازگردد و منافع و سود آن به جیب مردم و کشور برود.

حجت الاسلام سلطانزاده در اشاره به مناسبت های هفته به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نهم اسفند ماه اشاره و گفت: اسم این روز مشخص کننده اهمیت بالای آن است و امیدواریم مسئولان و دست اندر کاران امور نسبت به آن جدی تر عمل کنند.

وی در این زمینه به نقش تعیین کننده مردم اشاره داشت و گفت: مردم به خوبی متوجه می شوند که کی و چه موقع چه عمل و عکس العملی انجام دهند، آنها با هم در زمینه اقتصادی از امور با خبرند و هم در دیگر زمینه ها، در واقع مردم از همه بصیرتر و آگاه ترند و تصمیم گیرنده نهایی مردم اند.

امام جمعه شلمزار با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در خصوص اهمیت برپایی مجالس عزا برای آن حضرت عنوان داشت: طبق نظر آیت الله مکارم‌شیرازی بهتر است مجلس عزای فاطمی طی دو دهه اول و دهه دوم برپا شود چرا که احیاء مراسم عزای حضرت زهراء باعث وسعت رزق و روزی می شود.

امام جمعه شلمزار همچنین در خصوص مهمترین اتفاق هفته آینده در شهرستان کیار گفت: پنج شنبه آینده فضا و هوای شهرستان کیار و شهر دستنا از عطر پیکر تشییع دو شهید گمنام در شهر دستنا آکنده می شود که از همه مردم شهید پرور دعوت می شود در این مراسم و تشییع پیکر شهدای گمنام شرفیاب شوند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به سخنان رهبری در ششمین کنفرانس انتفاضه فلسطین اشاره داشت و گفت: ملت فلسطین با انتفاضه های اول و دوم خود توانستند اسرائیل را به زانو در آورند که امیدواریم در سومین جنبش و حرکت خود نابودی این رژیم منحوس را رقم زنند.

حجت الاسلام سلطانزاده به مساله مورد تاکید مقام معظم رهبری در این کنفرانس اشاره داشت و گفت: تا وقتی مقاومت فلسطین زنده و در جریان است امید آزادی فلطسطین و قدس شریف هم زنده است.

امام جمعه شلمزار در ادامه و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اسرائیل با پروراندن تفکر نیل تا فرات و با انتشار این ایدئولوژی غلط که مسلمانان مثل حیوانات باربر هستند و باید آنها را به بیگاری کشید گفت: نه تنها اسرائیل موفق به رسیدن به طراحی ها و نقشه هایش نمی شود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری اثری از اسرائیل در ۲۵سال آینده نیست.

حجت الاسلام ساطانزاده در خصوص آشوب ها و بحران های ایجاد شده در یمن، بحرین، لیبی، افغانستان، سوریه، عراق و ...هم خاطر نشان کرد که این حربه ی صهیونیست ها برای انحراف افکار عمومی از مساله اسرائیل است.

امام جمعه شلمزار با انتقاد صریح از عملکرد مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر گفت: چند هفته است در مجلس برنامه های خاصی دنبال می شود، برنامه هایی همچون تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه، ارائه طرح دو فوریتی مجلس جهت برخورد با منتقدان دولت و دیگر مسئولان، ارائه پیشنهاد ۱۴برابر بودن پایه عیدی که لازم است نیروهای انقلابی در اسرع وقت در خصوص توقف این طرح ها عکس العمل نشان دهند و مانع از تحقق این اهداف شوم شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

مسئولان در هر دستگاه دولتی که باشند خادمان مردم هستند

, مسئولان در هر دستگاه دولتی که باشند خادمان مردم هستند,

امام جمعه اردل گفت :مسئولان در هر دستگاه دولتی که باشندخادمان مردم هستند و باید پیگیر مشکلات مردم باشند.

, امام جمعه اردل,

 حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت:تقوا یعنی بدانی که خدای تو خالق تر است و آنچه می گوید برای رشد توست.

,


بهرامی افزود:تقوا باعث می شود انسان در زندگی اش به بن بست نرسدو همیشه در کارها به گشایش برسد.

وی اظهار کرد:تقوا باعث نزول برکات بر فرد و جامعه می گردد، همیشه با تقوا باشیم تا جامعه ای پر خیرو برکت داشته باشیم.

بهرامی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت:آنچه تا الان ملت مظلوم فلسطین را سرپانگه داشت و باعث ناکامی دشمنان شد ایستادگی و مقاومت این مردم مظلوم بود.

امام جمعه شهر اردل افزود:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، برگزاری چنین اجلاسی را تقویت امت محمدی دانستند و افزود:انشالله با پیروی از ولی امر مسلمین این مهم به زودی به تحقق برسد و تمامی کشورهای مسلمان متحد تا ریشه دشمنان برای همیشه در کشورهای اسلامی قطع خواهد شد.

مسئولان در هر دستگاه دولتی که باشند خادمان مردم هستند

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل به یکی از مطالبات مهم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:پروژه گورمیزه از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان است که برای رفع نواقصات این پروژه با استاندار مباحثی مطرح شد و انشالله این مباحث نقطه روشنی برای این پروژه باشد .

بهرامی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان باید رفع مشکلات مردم باشد افزود: مسئولان در هر دستگاه دولتی که باشندخادمان مردم هستند و باید پیگیر مشکلات مردم باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند/اگر شرافت دارید توبه کنید

, فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند/اگر شرافت دارید توبه کنید,

خطیب نماز جمعه بروجن با بیان این که مطرح کنندگان آشتی ملی به دنبال دوقطبی سازی در جامعه هستند، گفت: حرف مردم یک جمله است اگر حیا و شرافت دارید توبه و عذرخواهی کنید.

, خطیب نماز جمعه بروجن,

 حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: رسانه های شیطانی، فضای مجازی و شبکه های اینترنت غالبا یک راهزن تربیتی هستند که متاسفانه ثمرات و زحمات مدرسه و خانواده را به غارت می برند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: "مقام معظم رهبری می فرمایند با سوء ظن به جریان رسانه ای دشمن نگاه کنید؛ فضای مجازی حقیقتا به قتلگاه جوانان تبدیل شده است."

سعادت فر به اشاره به هزینه های میلیاردی دشمنان در عرصه فضای مجازی، افزود: متاسفانه بهره برداری اقتصادی دشمن صرفا از راه اندازی شبکه های مستجهن در سال ۵۷ میلیون دلار است.

وی با بیان این که غربی ها برای سایت های مستهجن برنامه های ویژه ای دارند، گفت: فضای اینترنت بدون مدیریت در تولید محتوا و پیامدهای مصرف آن در جامعه و محیط خانواده خیانت است.

خطیب نماز جمعه بروجن ضمن بیان این که استقلال در فضای مجازی مطالبه مقام معظم رهبری است، گفت: حدود ۷۵ درصد از بیانات رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی مربوط به استقلال است؛ مقام معظم رهبری توجه به حاکمیت فضای مجازی را مهم می دانند.

تبلیغات رسانه ای ذائقه مردم را تغییر می دهد

وی گفت: چون مدیریت فضای مجازی در دست ما نیست یک اخلاق، تربیت و فرهنگ جدید را در جامعه ما القاء می کند؛ جامعه ای که باید به سمت عفت و پاکدامنی پیش برود می بینیم بزهکاری هایی در قالب بازی های رایانه ای شیوع پیدا می کند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به تبلیغات مسموم غربی ها در فضای مجازی، گفت: تبلیغات رسانه ای ذائقه های فرهنگی را تغییر می دهد بدون آن که انسان متوجه شود.

سعادت فر در ادامه با تاکید بر استفاده مخاطبان از شبکه های اجتماعی ایرانی سلام و سروش، گفت: همه باید در شبکه های ایرانی حضور پیدا کنیم و مشوق دیگران هم باشیم.

فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند

خطیب نماز جمعه بروجن بیان کرد: باید مراقب باشیم ناخواسته درگیر سبک زندگی نشویم که آرمانهای یهود و صهیونیسم به دست فرزندان ما محقق شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به طرح "آشتی ملی"، گفت: این طرح توسط برخی از سران فتنه و مردودین دوران آزمایش های ولایت پذیری مطرح شده است.

سعادت فر گفت: فتنه گران "آشتی ملی " را با این هدف مطرح کردند که اگر طرح آشتی پذیرفته شد به مسند قدرت و حکومت باز می گردیم اما اگر موافقت نشد می گوییم امت حزب الله آشتی طلب نیستند لذا یک فضای دو قطبی را در جامعه ایجاد می کنیم.

اگر شرافت دارید توبه کنید

وی با اشاره به جنایت و خیانت فتنه گران در حق انقلاب و مردم ایران، افزود: طراحان آشتی ملی کسانی بودند که خودشان جزء سردمداران فتنه بودند اما امروز طرح آشتی را مطرح می کنند.

سعادت فر گفت: فتنه گران بدانند که ملت بابصیرت ایران آنها را مصداق افراد جاهل نمی دانند بلکه حرف مردم یک جمله است اگر شما حیا و شرافت دارید و اگر دوستدار وحدت ملی و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید توبه و عذرخواهی کنید در غیر این صورت مردم ایران هرگز شما را وفادار به ارزشها و نیروی انقلابی نخواهند دانست.

سعادت فر با اشاره به این که شاخصه بسیجی عشق به ولایت است، گفت: ملاک حال فعلی افراد است؛ سوابق بسیجی و آزادگی مهم نیست مهم آن است که بسیجی بمانیم.

خطیب نماز جمعه بروجن گفت: مردم بروجن اعم از اصلاح طلب و اصول گرا پیرو ولایت فقیه هستند و از سخنان برخی مغرضان تبری می جویند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

برگزاری کنفرانس حمایت ار انتفاضه فلسطین نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران است

, برگزاری کنفرانس حمایت ار انتفاضه فلسطین نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران است,

خطیب نماز جمعه کوهرنگ گفت: برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوقشان است و مساله فلسطین مساله مهم جهان اسلام است.

, خطیب نماز جمعه کوهرنگ,

حجه الاسلام طباطبایی، خطیب نماز جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته شهرستان کوهرنگ با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم ( ص) مبنی بر عظمت و شان حضرت فاطمه زهرا ( س ) و اجر والای صلوات بر ایشان مردم را به برگزاری هر چه باشکوهتر مجالس فاطمی دعوت کرد.

,


وی در بخش دیگری از خطبه ها برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران را نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوقشان دانست و گفت مساله فلسطین مساله مهم جهان اسلام است و باید با وحدت و هم افزایی همه ملتهای و دولت های اسلامی پیگیری شود.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در مقابل فجایعی که حکومت ال خلیفه خبیث در بحرین به وجود آورده است اشاره کرد و به برگزاری اجلاس های گوناگون در حمایت از حکومت عربستان و تروریست های وهابی و سلفی در مقابل دولت قانونی سوریه اشاره کرد و گفت: این یکی از جلوه های پارادوکس و فریبکاری ابر قدرتهای شیطانی به ظاهر مدافع حقوق بشر است و باید ملتهای مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم بحربن و حمابت از انها به پا خیزند.

ریس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با اشاره به 8 اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران مذهبی گفت: اینکه ایشان شاعران دینی را در قبال سبک زندگی مسول میدانند یکی از جلوه های تربیتی است که بار ان بر دوش شاعران و هنر مندان متعهد و انقلابی جامعه میباشد و شاعران و اهل هنر با سرودن اشعاری با مضامین ناب تربیتی دینی و انقلابی و ساختن فیلمها و برنامه های با همین ایتم ها باید به تقویت بنیان های فکری و تربیتی جامعه بپردازند.

امام جمعه شهرستان کوهرنک با اشاره به سفر معاون وزیر نیرو به شهرستان کوهرنگ به بیان مطالبات مهم و اساسی مردم شهرستان و استان در حوزه حق ابه ها و عملیاتی کردن تعهدات وزارت نیرو و اب منطقه ای پرداخت و گفت: امیدواریم در جلسه ای که در تهران با حضور استاندار محترم و مسولان مربوطه در وزارت نیرو برگزار میگردد این مطالبات جنبه عملیاتی پیدا کند.

حجت الاسلام طباطبایی ضمن اظهار تاسف عمیق از بحران ریزگردها و قطعی خدمات زیر ساختی در استان خوزستان بویژه شهر اهواز ان را نتیجه سهل انگاری و بی کفایتی بعضی مسولان زیر ریط دانست و ضمن انتقاد شدید از برگزاری جلسه ستاد بحران استان خوزستان در تهران گفت: ای کاش مسولین برای یک روز هم که شده به اهواز می امدند و این جلسه در همان شرایط بحرانی در اهواز برگزار میشد تا درک بهتری از عمق فاجعه داشتند.

وی تصریح کرد: حق خوزستان این نیست که مادر خرج همه استان های مرفه بویژه پایتخت باشد و خود با این همه محرومیت و نارسایی دست به گریبان باشد.

امام جمعه کوهرنگ با گلایه شدید از بعضی از اظهارات صد درصد خلاف واقع و نادرست معاون رییس جمهور در امور محیط زیست کشور گفت: اینگونه اظهارات در پیشگاه مردم مظلوم و رنج کشیده ولی مقاوم و اگاه خوزستان چیزی جز نمک پاشیدن به زخم انان نبود و حقیقت این است که سازمان محیط زیست کشور یکی از فشل ترین مجموعه های این دولت است که جز عملکرد محیط بانان مظلوم و پرتلاشی که با خراقل حقوق و مزایا فداکارانه و جهادی کار میکنند هیچ عملکرد قابل دفاعی در حوزه الودگی هوا و کاهش ریزگردها و ندارد.

خطیب جمعه کوهرنگ  روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم را یکی از ارزوهای محقق نشده مردم دانست و گفت: ضمن احترام به بخش اندکی از جامعه بزرگ اقتصادی و تولیدی کشور که در این مساله خوشنام و مایه افتخارند باید بگویم که در مقابل اجحاف و کم فروشی و ضعف تولیدات اکثریت شرکتها و کارخانه های تولیدی به ویژه خودرو سازان هیچ حمایت شایسته و قابل اعتنایی از مصرف کنندگان  صورت نمیگیرد و این در شان اقتصاد یک کشور اسلامی با تراز بالایی قرانی و اهلبیتی (ع) نیست و باید مسئولین امر در این مورد خیلی بیشتر تلاش کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه