اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر جوین :

۶۰۰ خانواده جوینی تحت پوشش طرح خادم قرار می گیرند

۶۰۰ خانواده جوینی تحت پوشش طرح خادم قرار می گیرند
رئیس جمعیت هلال احمر جوین گفت: ۶۰۰ خانواده در شهرستان، تحت پوشش طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمزه ملک خواهی رئیس جمعیت هلال احمر جوین در گفت و گو با آل نور با اشاره به اجرای طرح ملی خادم در شهرستان، اظهار کرد:  600 خانواده در شهرستان، تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نو,

 

,

وی افزود: طرح خادم به معنای خانواده آماده در مخاطرات بوده و با مراجعه حضوری به درب منازل اجرایی می شود.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر جوین تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت از هفتم اسفند ماه سال جاری آغاز و در ۱۲ نوبت به صورت ماهیانه ۶۰۰ خانواده جوینی با طرح خادم آشنا می شوند.

,

 

,

ملک خواهی یادآورشد: با توجه به اینکه تمامی خانواده ها برای فراگیری آموزشهای امدادی به مراکز آموزشی مرتبط مراجعه نمی کنند، جمعیت هلال احمر تصمیم گرفته به درب منازل  شهروندان مراجعه و آموزش های لازم را به آنها ارائه نماید.

,

 

,

وی در تشریع نحوه اجرای این طرح بیان داشت: آموزشه ای برنامه ملی خادم براساس شاخص های آمادگی خانواده صورت می گیرد و با مراجعه به منازل توسط داوطلبان در ۱۲ نوبت خواهد بود که در هر نوبت آموزشهای کوتاه مدت به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه ارائه می شود.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر جوین ادامه داد: پس از پایان اجرای آزمایشی این طرح، طی یک برنامه پژوهشی نقاط ضعف و قوت مورد ارزیابی قرار گرفته و در سالهای آتی  اجرای آن در بعد وسیع تری صورت می گیرد.

,

 

,

ملک خواهی در پایان گفت: بر اساس این برنامه قراراست تمامی خانواده ها در یک بازه زمانی ۵ ساله آموزش های آمادگی در برابر مخاطرات را ببینند تا شاخص آمادگی در برابر حوادث که اکنون ۹درصد است به ۳۰ درصد ارتقاء یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه