اخبار داغ

رییس مرکز بهداشت پلدشت:

آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز

آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز
رییس مرکز بهداشت گفت: مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان برای خدمات دهی بهتر در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده بوده و جدول کشیک در کلیه حوزه ها در حال تنظیم شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن جلیل زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص اقدامات نوروزی مرکز بهداشت پلدشت گفت: همزمان با ایام نوروز و حضور مسافران در منطقه گردشگری و توریستی پلدشت اتخاذ تصمیمات و هماهنگی های لازمه در جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت امری ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسن جلیل زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص اقدامات نوروزی مرکز بهداشت پلدشت گفت: همزمان با ایام نوروز و حضور مسافران در منطقه گردشگری و توریستی پلدشت اتخاذ تصمیمات و هماهنگی های لازمه در جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت امری ضروری است., آراز سسی,

وی تصریح کرد: سلامت همشهریان و مسافران نوروزی مهمترین محور مرکز بهداشت در ایام نوروز است.

,
,

رییس مرکز بهداشت پلدشت در راستای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: مرکز بهداشت از اول اسفند ماه ساعات کاری خود را از 8 صبح تا 8 شب افزایش داده است.

,


به گفته وی مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان برای خدمات دهی در ایام  تعطیل و غیر تعطیل نوروز آماده است و جدول کشیک در کلیه حوزه ها در حال تنظیم شدن است.

,
,
,

جلیل زاده اعزام اکیپ های بازرسان بهداشت را از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام تعطیل عنوان کرد و گفت: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها، اماکن عمومی و نمونه برداری از آب های آشامیدنی، مواد غذایی مشکوک در این مدت تشدید می‌شود.

,


وی تصریح کرد: سامانه 1490 آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص امور مربوط به بهداشت است.

,
,
,

رییس مرکز بهداشت پلدشت در خصوص حضور پزشک متخصص در مراکز درمانی افزود: در ایام تعطیل و غیر تعطیل حداقل 4 پزشک متخصص در مراکز درمانی حضور دارند.

,


انتهای پیام/

,
,

    

,     ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه