اخبار داغ

اولین نظریه پرداز طلاق در کشور مطرح کرد:

علت ۲۰ درصد بی میلی جوانان به ازدواج "بی مسئولیتی" است/ رواج واقعیت سیاهی به نام «ازدواج سفید» در کشور

علت ۲۰ درصد بی میلی جوانان به ازدواج "بی مسئولیتی" است/ رواج واقعیت سیاهی به نام «ازدواج سفید» در کشور
احمد علی جبارزاده: امروز اگر ازدواج را شاخص درست رفتار جنسی بدانیم قداست زندگی زیر سوال رفته است چرا که ما با افزایش آمار طلاق و شیوع ازدواج سفید در کشور مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از البرز ۲۴ اولین نظریه پرداز طلاق در کشور عصر روز یک شنبه (۸ بهمن) در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی که توسط مجموعه دبیرستان های رشد نو در کانون شهید فهمیده برگزار شد مدیریت رفتارهای جنسی و روابط والدین با فرزندان را حائز اهمیت دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴,

احمدعلی جبارزاده غریزه جنسی را نیروی قدرتمند درونی برای بقای زندگی و تشکیل خانواده دانست و افزود: این خصیصه با آمیزه تولید مثل، صمیمیت و ایجاد یک کانون گرم همراه خواهد بود و نادیده گرفتن آن آن موجب خشم، اضطراب و افراط در آن زمینه ساز بی بند و باری خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، شغلی، راحت طلبی، ترس از محدودیت و تغییر نگرش از جمله موانع ازدواج برای پرداختن به نیاز جنسی خواهد بود و طبق آمار ارائه شده توسط مسئولین ۲۰ درصد بی میلی جوانان به ازدواج به واسطه بی مسئولیتی است.

,

جبارزاده تصریح کرد: اگر سن ازدواج در جامعه ۲۵ سال و سن غریزه جنسی ۱۲ سال باشد ۱۳ سال خلا وجود دارد که باید آن را پر کرد و باید دید خویشتن داری در این باره ممکن خواهد بود؟ چرا که سن تولد تا ۶ سالگی اشتهای جنسی، ۶ تا ۱۳ سالگی خاموشی جنسی و از ۱۲ سالگی به بعد غریزه جنسی همیشگی خواهد بود.

,

وی ملاک علمی رفتار جنسی سالم را اخلاق مند و توانمند بودن آن را در چارچوب احساس و عاطفه دانست و گفت: اگر این خصیصه در چارچوب عاطفی نباشد انسانی نخواهد بود و امروز اگر ازدواج را شاخص درست رفتار جنسی بدانیم قداست زندگی زیر سوال رفته است چرا که ما با افزایش آمار طلاق، بی علاقگی به ازدواج، شیوع ازدواج سفید، روابط چندگانه همزمان با خیانت مواجه هستیم.

,

اولین نظریه پرداز طلاق در کشور افزود: امروز برخی از خانواده ها روابط جنسی را یا مسئله خصوصی فرزندان، آزاد و مورد نیاز آنها، ممنوع می دانند و یا هیچکدام از موارد فوق را قبول ندارند و روابط زیر زمینی خارج از نظارت زمینه بروز ارتباطات مشکل ساز جنسی خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: ایجاد فاصله جنسیتی مهدها، مدارس و دانشگاه ها و جامعه موجب حریص شدن افراد می شود و فقدان ابزار پاسخگویی به نیازهای جنسی، فقدان راهکارهای موجه برای مدیریت روابط سالم، بلوغ زودرس به واسطه سبک تغذیه، اعمال محدودیت شدید توسط والدین موجب مخفی کاری فرزندان می شود.

,

اولین نظریه پرداز طلاق در کشور در خاتمه تصریح کرد: شناخت درست از یکدیگر ویژگی رابطه سالم بوده و باید سنخیت اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی و … وجود داشته باشد و برای مدیریت نیازهای جنسی کودکان نیازمند اوقات فراغت سالم و تغذیه مناسب برای آنها خواهیم بود و تعدیل در نگاه سنتی خانوده ها لازم است چرا که ترس مشاور خوبی برای خانواده ها نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه