اخبار داغ

نوسازی 15 مدرسه تخریبی میناب در دستور کار مسئولان قرار گرفت

نوسازی 15 مدرسه تخریبی میناب در دستور کار مسئولان قرار گرفت
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از آغاز شمارش لحظه ها برای ساخت 15 آموزشگاه تخریبی بعنوان بسته عیدانه دولتمران به دانش آموزان این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،  در پی تخریب مدارس این شهرستان در پی بارندگی های اخیر نگاه دولت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس این شهرستان گام های موثری بر داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

غلامرضا سالاری مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب از نوسازی و ساخت 15 مدرسه در سطح شهرستان میناب خبرداد و اظهار داشت: نوسازی مدارس تخریبی یک اقدامی بی سابقه ،جهشی انقلابی و حرکتی مدبرانه با رعایت اصول ایمنی در این شهرستان رقم خواهد خورد.

,

وی گفت: برای امنیت و فضای فیزیکی مدارس و آرامش خاطر اولیاء دانش آموزان مینابی گامهای بلند و اساسی در جهت نوسازی مدارس میناب بر خواهیم داشت.

,

معاون مدیر کل آموزش و پرورش میناب تصریح کرد: برای نوسازی و ساخت هر یک از این مدارس اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

,

وی اصحاب رسانه شهرستان میناب را یکی از عاملان موثر در حوزه انتقال اخبار پیرامون مشکلات تدریس دانش آموزان در مدارس تخریب عنوان کرد و بیان داشت: اصحاب رسانه  همواره با نگاه تیزبین ونقد منصفانه ودرج اطلاعات صحیح می توانند عامل ایجاد پویایی،نشاط و امید، آرامش و تحول در جامعه باشند.

,

شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد که 43 هزار دانش آموز در 642 مدرسه و در بیش از 17 هزار کلاس درس در میناب مشغول به تحصیل هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه