اخبار داغ

در یادواره شهدای مسجد الزهرا(س) و پنج شهید گمنام تربت جام مطرح شد؛

سکوت در برابر جریان نفوذ هدر دادن خون شهیدان است/اعلام گزارش های دروغ جامعه و اسلام را به تمسخر گرفتن است

سکوت در برابر جریان نفوذ هدر دادن خون شهیدان است/اعلام گزارش های دروغ جامعه و اسلام را به تمسخر گرفتن است
حجت‌الاسلام امجدی زاده گفت: افرادی که مسئولیت گرفتند و برکرسی نشسته‌اند با جریان نفوذ عقل و هوش را از دست دادند و در لایه‌های مختلف دولتی دروغ می‌گویند و شهدا را به تمسخر می‌گیرند بنابراین سکوت کردن در مقابل رذالت‌های سیاسی در میز خطابه‌های داخلی و خارجی توسط شخصیت‌های جائزنیست و هدر دادن خون شهیدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، شب گذشته حجت السلام امجدی زاده امام جمعه باحرز در یادواره شهدای مسجد الزهرا(س) و پنج شهید گمنام تربت جام با تسلیت ایام عزاداری دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه(س) که در مسجد الزهرا برگزار شد بیان داشت: شهدا بر اصول اعتقادی دین اسلام پایبند بودند و امروز مصلحت‌ اندیشی در مقابل نفوذ دشمن پایمال کردن خون شهیدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

حجت‌الاسلام امجدی زاده با اشاره به سیر تاریخی جبهه حق و باطل افزود: دو جبهه اساسی حق و باطل از ابتدای تاریخ بشریت باهم در تقابل بودند که گاهی این تقابل درگیری نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده است.

,

وی پیچیدگی این دوران را بسیار تامل برانگیز دانست و یادآور شد: در هر دو دوران نبرد همه جانبه، مهمترین اتفاقی که افتاده است در جبهه حق نیروهای خودی بر علیه جریان دست به تقابل زدند.

,

امام جمعه باحرز با اشاره به نفوذ دشمن در گروه‌های مختلف و انحراف در جبهه نیروهای انقلاب تصریح کرد: امروز نفوذ دشمن در افکار گروه‌های مختلف تأثیر گذاشته است و  نیروهای انقلاب که در زمان دفاع مقدس حضور داشتند امروز بانفوذ دشمن در آنان در مقابل رهبری می‌ایستند این همان تجربه تلخی بود که زمان رسول خدا هم بود.

,

حجت‌الاسلام امجدی زاده اظهار داشت: نگاه جامعه نباید به مسائل کشور فقط سیاسی باشد و باید نسبت به جریان های سیاسی نگاه فرهنگی و اسلامی حاکم باشد و جامعه متدین سیاستی را قبول دارد که در بطن قرآن آمده باشد.

,

وی اضافه کرد: پیروی از یک جریان ولایتمداری و ولایت محوری با زیربنای اعتقادی و فرهنگی منش و سیره و سلوکی است که از ائمه اطهار گرفته‌ایم.

,

امام‌جمعه باخرز ادامه داد: زیربنای اعتقادی و سیاست ما عین دیانت ماست، سیاستی که امروز نیروهای انقلاب مطرح می‌کنند برگرفته از قرآن کریم است.

,

حجت‌الاسلام امجدی سیاست که منطبق بر قرآن نباشد را سیاسی کاری خواند و بیان کرد: در امت اسلام تمام جریان ها باید تابع شرایط اعتقادی باشند همانند دختر پیامبر اسلام حضرت زهرا(س) که وقتی دید که جریان ولایت در حال صدمه دیدن است ورود پیدا کرد و شهادت حضرت شهادت سیاسی منطبق بر اسلام بود.

,

وی با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: قرآن می گوید با دشمن خود مذاکره نکنید چون یهود و نصارا از شما راضی نمی شوند تا تسلیم شوید و کسانی که جریان مقاومت را قبول ندارند بر خلاف اسلام و مبانی آن عمل می کنند.

,

امام‌جمعه باخرز با اشاره به سیاست شهدا گفت: سیاست شهدا و جریان شهادت ما را در قله عظمت قرارداد؛ نفوذ و استحاله فکری، تقابل باسیاست قرآن است و با این سیاست وادادگی نمی‌شود از آرمان شهدا دفاع کرد.

,

حجت‌الاسلام امجدی ابراز داشت: مدیرانی که در کنار شهدا عکس می‌گیرند و بودجه خانواده شهدا را به حداقل می‌رسانند ارزش‌های انقلاب را مسخره می‌کنند و با بازی‌های سیاسی بی‌دینی همراه با وادادگی برضد ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

,

وی جریان نفوذی در کشور را جدی دانست و یادآورشد: مسئولان فرهنگی کشور 70 نفر مسیحی و یهودی را از اروپا به ایران می آورند تا به ما کار فرهنگی آموزش دهند این نفوذ فرهنگی است.

,

امام‌جمعه باخرز یادآور شد: افرادی که مسئولیت گرفتند و برکرسی نشسته‌اند با جریان نفوذ، عقل و هوش را از دست دادند و در لایه‌های مختلف دولتی دروغ می‌گویند و شهدا را به تمسخر می‌گیرند بنابراین سکوت کردن در مقابل رذالت‌های سیاسی در میز خطابه‌های داخلی و خارجی توسط شخصیت‌های جائزنیست و هدر دادن خون شهیدان است.

,

حجت‌الاسلام امجدی زاده گزارش های دروغ در بدنه مسئولان را خطری جدی ببان کرد و گفت: کسانی که در سال اقدام و عمل هیچ برنامه را اجرا نکرده اند و عزم اجرا هم ندارند با اعلام گزارش ها دروغ جامعه و اسلام را به تمسخر گرفته اند.

,

وی تأکید کرد: اقتدار، عزت، ارمش، شأنیت، افتخار ملی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است که در این برهه از زمان بصیرت افزایی پیروی از خون شهیدان است.

,

در پایان مراسم با تقدیم تندیس ایثار به خانواده شهدا از مقام آنان تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه