اخبار داغ

فرماندار اهر:

فرهنگ های بزرگ فرهنگ های کوچک را می بلعند و فرهنگ اسلامی فرهنگ خیلی بزرگی است

فرهنگ های بزرگ فرهنگ های کوچک را می بلعند و فرهنگ اسلامی فرهنگ خیلی بزرگی است
سید محمد عابدی فرماندار اهر: در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق از بمب های شیمیایی استفاده کرد ولی ایران حتی یک بار از اینگونه بمب ها استفاده نکرد، چون در فرهنگ اسلامی اینگونه کارها جایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ محمد عابدی فرماندار اهر در مجمع فصلی بسیج شهرستان اهر گفت: اگر در جامعه ما کسی کاری که به ضرر جامعه است را انجام دهد نشان از تربیت نادرست آن شخص دارد. در نظام ما که بنیانگذار آن امام خمینی (ره) است و اکنون با رهبری امام خامنه ای ادامه دارد، فرهنگ دغدغه اصلی مردم است. فرهنگی برگفته از اسلام و قرآن در سایه ولی فقیه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هروصال,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون می بینید که امام خامنه ای از راه قرآن دور نمی شود و با فرهنگ سازی حتی جوانان اروپا را به راه راست هدایت میکند.

,

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق از بمب های شیمیایی استفاده می کرد ولی ایران  یک بار هم از چنین بمب هایی استفاده نکرد زیرا در فرهنگ اسلامی اینگونه کارها جایی ندارد. امروزه ما ثابت کردیم که خواست رسیدن به بمب هسته ای را نداریم چون با فرهنگ اسلامی ما سازگاری ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ های بزرگ فرهنگ های کوچک را می بلعند و فرهنگ اسلامی فرهنگی بسیار بزرگ است که فرهنگ های خرد را در خود جای داده است.

,

فرماندار اهر در پایان ایام فاطمیه و رحلت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه