اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد خراسان:

23هزار دانش آموز و4هزار دانشجو تا مقطع دکتری تحت پوشش کمیته امداد هستند/اشتغال4هزار نفر توسط کمیته امداد در سال95

23هزار دانش آموز و4هزار دانشجو تا مقطع دکتری تحت پوشش کمیته امداد هستند/اشتغال4هزار نفر توسط کمیته امداد در سال95
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: حضرت امام خمینی(ره) سفارش اکیدی بر بودن نظام در کنار محرومین داشتند، امروز خدمات گسترده ای در حوزه امداد به برکت وجود امام راحل صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در سخنرانی خطبه های قبل از نماز جمعه شهرستان نیشابور گفت: حضرت امام خمینی(ره) سفارش اکیدی بر بودن نظام در کنار محرومین داشتند، امروز خدمات گسترده ای در حوزه امداد به برکت وجود امام راحل صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

وی ادامه داد: 23هزار نفر دانش آموز و4هزار نفر دانشجو تا مقطع دکتری تحت پوشش کمک های کمیته امداد هستند که همین نیروها به نخبگان جامعه تبدیل می شوند و امروز عده ای از همین افراد مسئولیت های مهم کشوری را پذیرفته اند.

,

مسعودیان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) موفق به فقرزدایی از چهره خانواده ها شده است، در سال95بیش از 840میلیارد ریال اعتبار در حوزه اشتغال جذب کردیم که به اشتغال4هزار نفر تخصیص داده شد.

,

وی افزود: امروز در دورافتاده ترین روستاهای نیشابور با استفاده از تولید برق به وسیله پنل های خورشیدی امرار معاش می کنند تا بتوانند هزینه خانواده خود را دربیاورند.

,

مسعودیان گفت: باید درود فرستاد به روح امامی که با دست قدسی و نفس مسیحایی خویش این گونه حرکت های زیبا را انجام داد که این حرکات به تأسی از اکرام فاطمی است.

,

وی ادامه داد: باید مردم در ایام فاطمیه بیشتر به فکره فقرا باشند، طبق آمارهای ما کمک به محرومین در مناطق محروم بیشتر از مناطق مرفح نشین است که این جای تأسف دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه