اخبار داغ

شهر خورزوق، آرامگاه ابدی شهدای گمنام شد+ تصاویر

امروز پیکر دو تن از شهدای گمنام بر دستان مردم برخوار تشییع شد

امروز پیکر دو تن از شهدای گمنام بر دستان مردم برخوار تشییع شد
پیکر مطهر دو شهید گمنام امروز با حضور پرشور و گسترده مردم شهیدپرور شهرستان برخوار از مقابل باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد به طرف پارک شهرداری خورزوق محل خاکسپاری این شهدا تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، پیکر مطهر دو شهید گمنام امروز با حضور پرشور و گسترده مردم شهیدپرور شهرستان برخوار از مقابل باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد به طرف پارک شهرداری خورزوق محل خاکسپاری این شهدا تشییع شد.
در مسیر تشییع هیات مذهبی و مردم با برپایی ایستکاه های صلواتی، پرچم های منقش به نام حضرت زهرا (س)، پرچم ایران و همچنین تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان برخوار به استقبال شهدای گمنام آمدند و در هر لحظه بر کثرت جمعیت افزوده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,
,

مداحی مادحین شهرستان؛ کربلایی حاج حسن هوشیار، محمدرضا چایچیان و نوربخش با طنین اشعار انقلابی، روایت گری و روضه خوانی در طول مسیر، فضای معنوی و شورانگیزی از اوج احساسات و احترام مردم به مقام شهدای گمنام را خلق کرد و پس از اقامه ی نماز میت بر پیکر شهدای گمنام توسط حجت الاسلام کتابچی امام جمعه شهر خورزوق، مراسم ویژه وداع با پیکر شهدا و تدفین شهدا با روایت گری کربلایی گنجی اتفاقات ویژه ای را رقم زد.

,

حال و هوای دختر شهیدی که احتمال می داد یکی از شهدای گمنام ۲۶ ساله دارای پدر او باشد، فضای معنوی را شوری دوچندان بخشیده بود و به درخواست این دختر شهید، به دعوت استاد گنجی راوی دفاع مقدس، دختر شهید مفقود الاثر برای دقایقی بر بالین پیکر این شهید نشست و لحظات حزن انگیز و پر از احساسی را رقم زد که نه تنها هیچ قلمی بلکه تصاویر ضبط شده هم گویای این قصه ی وصل دختر و پدر شهید پس از سال ها رنج و محنت و فراق نخواهد بود.

,

گنجی پس از روایت قصه های خلق شده این شهدای گمنام، در ادامه علاوه بر دعوت از یک مادر شهید برای مادری و آغوش گیری شهدای گمنام این مراسم، مسئولان را به پای پیکر شهدا به منظور بیعت و تجدید میثاق با شهدا دعوت کرد.

,

خادمین شهدا پس از تلقین شهادتین توسط حجت الاسلام کتابچی، پیکر شهدای آسمانی را به طرف آرامگاه ابدی آن ها  همراهی کرده و جسم آن ها به خاک سپرده شد.

,

مراسم گرامیداشت این شهدای گرانقدر، امشب و فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر خورزوق برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه