اخبار داغ

از شهرستان گرمی؛

۸۶ زائر در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شد

۸۶ زائر در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شد
زائر اولی های امام رضا علیه السلام ظهر امروز در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان گرمی عازم زیارت مشهد مقدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، سرهنگ نور ی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی، گفت: برنامه این طرح بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظیم شده است تا امسال حجم زیادی از زوار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مشرف شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی افزود: هماهنگی لازم انجام‌ شده است و زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم بروند.

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از شرایط ، داشتن حداقل سن 40 سال است، یادآور شد: دو شرط محدودیت سنی و زیارت اولی، برای بیماران خاص در این طرح برداشته شده و این افراد می‌توانند به اتفاق یک همراه در کاروان های مهر درخشان رضوی ثبت نام کنند

,

 

,

سرهنگ نوری، هماهنگی بین ارگان‌ها را این‌گونه توضیح داد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک زائرین را متقبل می‌شود و این زایران در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع) هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین می باشد.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه