اخبار داغ

مسئول کانون های مساجد استان سمنان خبرداد:

افزایش 2 هزار نفری اعضای کانون های مساجد در استان سمنان/برنامه‌های کانون مساجد محدود به فعالیت‌های قرآنی و عقیدتی نیست

افزایش 2 هزار نفری اعضای کانون های مساجد در استان سمنان/برنامه‌های کانون مساجد محدود به فعالیت‌های قرآنی و عقیدتی نیست
مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از افزایش 2000نفری اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در سال‌جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در نشست خبری در جمع خبرنگاران آبادی و فعال بودن مساجد را یکی از اهداف کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: کانون ها باید برای همه اقشار جامعه از نوزاد تا کهنسال برنامه داشته باشند و برنامه ها متنوع باشد که وضعیت مساجد را به حد مطلوب برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه 23 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کنند، افزود: تا پیاان برنامه ششم توسعه همه مساجد  باید دارای کانون ها فرهنگی و هنری باشند.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان اظهار کرد: از 239 کانون فرهنگی هنری که در استان فعالیت می کنند 152 کانون شهری و 87 کانون روستایی است.

,

حدادیان همچنین تصریح کرد: 26 کانون به صورت ویژه و 12 کانون نیز به صورت تخصصی در زمینه های قرآن و عترت، نماز، مهدویت، کتابخانه، آی تی، سلامت، آموزش و پژوهش، عفاف و حجاب و مشاوره فعالیت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد کانون های فرهنگی در سال گذشته 222 مورد بوده است، گفت:  14 هزار نفر سال گذشته در کانون مساجد عضو بودند که با افزایش تعداد کانون ها عضویت افراد به 16 هزار نفر رسیده است.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همچنین تصریح کرد: کانون های مساجد در دو بخش خواهران و برادران فعالیت می کند که برای جذب مخاطبان برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

,

حدادیان با اشاره به اینکه 200 کانون در زمینه اوقات فراغت فعالیت می کنند، افزود: برنامه‌های کانون مساجد محدود به فعالیت‌های قرآنی و عقیدتی نیست بلکه در زمینه های تئاتر، سرود، مکالمه، ورزشی و... فعالیت هایی دارد.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت کتابخانه های مخزن دار در کانون ها بیان کرد: 60 کتابخانه در شهر، 23 کتابخانه در  روستا و 77 کتابخانه باز در سطح استان وجود دارد.

,

وی با اشاره به فعالیت 15 خانه نور در سطح استان سمنان گفت: تجلیل از فعالیت های قرآنی در خانه های نور صورت می گیرد.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، شعار سال کانون های فرهنگی هنری مساجد را "من انقلابی ام" عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه