اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سرخه خبر داد؛

توزیع 5هزار نهال در هفته منابع طبیعی در سرخه

توزیع 5هزار نهال در هفته منابع طبیعی در سرخه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از توزیع 5هزار نهال در هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان سرخه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا همتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به همه دوستداران طبیعت و حافظان منابع طبیعی اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان سرخه 5هزار نهال توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با اشاره به روزشمار هفته منابع طبیعی به اعلام برنامه های این هفته در سرخه پرداخت و گفت: در روز ملی درختکاری 15 اسفندماه دیداری با خانواده شهید فرج الله عمادی داشتیم و همچنین با حضور کارشناسان منابع طبیعی در مدارس به غرس نهال با نام و یاد شهدا پرداختیم.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه عنوان کرد: در دومین روز یعنی شانزدهم اسفندماه نیز که با نام فرهنگ منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و رسانه نامگذاری شده است در سطح شهرستان رژه خودروهای یگان حفاظت، بازدید اعضای تشکل صیانت از میراث سبز از پروژه های اجرایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه و در یکی دیگر از مدارس غرس نهال با نام و یاد شهدا را اجرا خواهیم کرد.

,

همتی با بیان اینکه سومین روز از هفته منابع طبیعی به نام منابع طبیعی، جنگلبانان، حفاظت و قانون نامگذاری شده است گفت: در این روز نیز اجرای مراسم درختکاری با حضور مسئولان شهرستانی در مدرسه حضرت معصومه(س)و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی در خصوص فعالیت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار می شود.

,

وی اذعان داشت: چهارمین روز از هفته منابع طبیعی به نام سلامت اداری، آموزش و پژوهش نامگذاری شده است و به همین  منظور زنگ طبیعت و گردهمایی بزرگ همیاران طبیعت و تقدیر از همیار طبیعت نمونه در مدرسه مقداد برگزار می شود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از دیگر برنامه های این روز را افتتاح بوستان روستایی امامزاده عبدالله و ایج با حضور فرماندار سرخه و مسئولان سرخه عنوان کرد.

,

همتی با اشاره به نامگذاری 19 اسفندماه به نام منابع طبیعی، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت و جوامع محلی افزود: راهپیمایی سبز کودکان، کاشت نهال در گلزار شهدا روستای افتر و افتتاح بوستان روستایی افتر با حضور بخشدار در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: راهپیمایی خانوادگی به مناسبت  هفته منابع طبیعی از درمانگاه سرخه تا آسیاب چهارم همراه با اهدای جوایز و شرکت در نماز جمعه و توزیع نهال و بروشور در بین نمازگزاران از جمله برنامه هایی است که در روز جمعه بیستم اسفندماه با نام منابع طبیعی آموزه های دینی، خیرین و سازمان های مردم نهاد اجرایی می شود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در پایان با اشاره به نامگذاری آخرین روز از هفته منابع طبیعی با نام مدیریت جامع حوزه های آبخیز، مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این روز از پروژه های عمرانی با حضور مسئولان بازدید خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه