اخبار داغ

کاشت ۵۰ اصله نهال توسط دانش‌آموزان دبستان مدرسه مریم درعجب شیر

کاشت ۵۰ اصله نهال توسط دانش‌آموزان دبستان مدرسه مریم درعجب شیر
با حضور مسوولان و دانش آموزان وخانواده دانش‌آموزان حدود 50۰ اصله نهال در مدرسه مریم روستای نبرین کاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ،دانش آموزان دبستان مدرسه مریم روستای نبرین در شهرستان عجب شیر هم با کاشت نهال در مدرسه خود هفته درختکاری و منابع طبیعی را گرامی داشتند.
فرماندار شهرستان عجب شیر در این آیین افزود: کاشت نهال در مدارس به منظور فرهنگ سازی و ترویج کاشت درخت در بین دانش اموزان و موجب پاکی هوای شهر وروستاها می شود.
سید شمس الدین مراثی بر ترویج فرهنگ درختکاری تاکید کرد و افزود: روز درختکاری نماد توجه به منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است .
فرماندار عجب شیر گفت:برای داشتن زندگی سالم، باید نسبت به آب، هوا و خاک توجه ویژه‌ای داشته باشیم، زیرا هر کدام از این سه عنصر دچار آسیب شود زندگی انسان‌ها دچار مخاطره می‌شود و برای اینکه هوای مناسب داشته باشیم باید به درختکاری و فضای سبز اهمیت دهیم.
وی افزود: همچنین باید برای داشتن زمین پاک باید به درختکاری روی بیاوریم؛ امروزه برای از بین بردن فضولات، مواد شیمیایی، نفت و فلزات خطرناک که توسط خود انسان‌ها جذب خاک شدند باید گیاهانی در کاشته شده تا باعث تمیز شدن خاک بشوند.
وی گفت: نباید به درختان آسیب وارد کنیم و باید از گیاهان، درختان، جنگل‌ها و فضای سبز شهری محافظت کرده تا با از بین رفتن منابع طبیعی باعث بروز مشکلاتی برای انسان‌ها نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه