اخبار داغ

مشاور دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

مسئولان کانون های مساجد درخط مقدم میدان نبرد فرهنگی حضور دارند

مسئولان کانون های مساجد درخط مقدم میدان نبرد فرهنگی حضور دارند
مشاور دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه، عملکرد و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسیار مطلوب بوده است گفت: مسئولان این کانون‌ها درخط مقدم میدان نبرد فرهنگی حضور داشته و دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقومس،حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، امروز دوشنبه در همایش بزرگداشت بیست و چهارمین سالروز تأسیس کانون مساجد در سمنانبا بیان اینکه مدیران کانون مساجدباید به برپایی برنامه های فرهنگی و تغییر نگرش افرادی که ضعف اعتقادی دارند در ترویج موضوعات دینی و فرهنگی موثر باشند ابراز کرد: فعالیت‌های پرشور و با نشاط فرهنگی معنوی، عامل مهمی در توبه و بازگشت افراد به سمت مساجد و مراکز دینی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازقومس،, زقومس,

وی با اشاره به عوارض و پیامدهای استفاده از ماهواره ها عنوان کرد: ماهواره همچینن فضای مجازی باعث بروز حجم عظیمی ار تهاجمات فرهنگی می باشد که جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

,

مشاور دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اهمیت نقش مساجد در تربیت انسان ها  گفت: بی شک یکی از مهمترین رسالت های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کادرسازی برای نظام می باشد.

,

شاه فضل با اشاره به اینکه ، عملکرد و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ،  بسیار مطلوب بوده است تصریح کرد: مسئولان  این کانون‌ها درخط مقدم میدان نبرد فرهنگی حضور داشته و دارند.

,

وی با بیان اینکه 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور به فعالیت می پردازند خاطرنشان کرد: رسالت و مسئولیت  این کانون ها  رسالتی سنگین و خطیر می باشد.

,

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این آئین با اشاره به اینکه تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد درتمام مساجد در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده گفت: تعداد 100 عنوان برنامه به مناسبت  سالروز تأسیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان تهیه  شده است.

,

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در ادامه با اشاره به اهمیت جذب حداکثری جوانان اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف  این کانون‌ها جذب جوانان با شیوه‌های جدید همچنین توجه ویژه به نیاز نسل جوان می باشد.

,

 وی با بیان اینکه تعداد 16 هزار نفر عضو ثابت و غیرثابت کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان می باشند ابراز کرد: تعداد کرد: 77 کتابخانه باز در کانون‌های مساجد این استان فعال می باشد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این همایش کانون های فرهنگی هنری مساجد  را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرده و گفت: این کانون ها باید در جریان سازی فرهنگ دینی فعال باشند.

,

محمدرضا سوقندی با اشاره به نقش ماجد در جلوگیری از آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  باید پل ارتباطی بین بچه های مسجدی و خود مساجد باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه