اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی:

فعالیت1026 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان‌غربی

فعالیت1026 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان‌غربی
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر یک هزار و 26 کانون فرهنگی و هنری در سطح آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 24 امین سالگرد تاسیس این کانون‌ها در سالن جلسات خانه مطبوعات تشکیل شد، اظهار داشت: مساجد نقش موثری در جهت بصیرت افزایی و روشنگری آحاد مختلف جامعه نسبت به تمامی حوادث و مسائل روز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: از این رو بصیرت افزایی نسبت به شبیخون فرهنگی و تهاجم جهان غرب در داخل جامعه به آحاد و اقشار مختلف جامعه از اهم برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

,

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکنون توانسته اند با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در شکل گیری حیات معنوی جامعه موثر واقع شوند.

,

وی با اشاره به مسجدمحوری کانون ها افزود: توجه به عمران و معماری معنوی و تعالی روحی مساجد و اعضای کانون ها و مخاطبان آن ها از اهم برنامه هایی است که در دستور کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد.

,

بیگی بیان کرد: یک هزار و 26 کانون فرهنگی و هنری مساجد که در سطح استان وجود دارد 478 کانون روستایی و قریب به 500 کانون شهری و 70 کانون مرزی در حال فعالیت می باشند.

,

وی، خاطر نشان کرد: در راستای کیفی سازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی حائز رتبه اول در میان سایر استان های کشور شد.

,

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در پایان با اشاره به سیاست های کلی سال 96 اشاره کرد و گفت: در سال آینده تلاشمان در راستای کیفی سازی کانون ها و بازرسی مداوم از فعالیت ها و توسعه مخاطبان فعال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه