اخبار داغ

آتش‌سوزی یک مدرسه روستایی در کلاله

آتش‌سوزی یک مدرسه روستایی در کلاله
حسین طاهری اظهار کرد: صبح امروز آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه شهرستان کلاله با 52 دانش آموز به علت آتش گرفتن بخاری کاربراتوری دچار حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایسنا، حسین طاهری اظهار کرد: صبح امروز آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه شهرستان کلاله با 52 دانش آموز به علت آتش گرفتن بخاری کاربراتوری دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی ابتدا از کلاس هشتم شروع و سپس به دو کلاس دیگر نیز سرایت کرد، افزود: خوشبختانه هیچ دانش آموزی در این حادثه آسیب ندیده است.

,

طاهری بیان کرد: مدیر آموزشگاه به همراه مردم روستا پس از آغاز آتش سوزی با کمک کپسول های آتش نشانی و آب شروع به اطفاء آن کردند که با ورود آتش نشانی، آتش به طور کامل مهار شد.

,

وی تصریح کرد: دانش آموزان این آموزشگاه در ادامه سال تحصیلی در شیفت مخالف آموزشگاه ابتدایی شهید "تاتی زاده قودنه" و دانش آموزان آموزشگاه دخترانه ریحانه هم با توجه به تعداد کم دانش آموزان در شیفت موافق آموزشگاه ابتدایی ادامه تحصیل خواهند داد و نیاز به رفتن به روستای های همجوار  ندارند.  

,

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: این مدرسه بیمه بوده و با پیگیری های که انجام خواهد گرفت، خسارت این آتش سوزی از طریق بیمه پرداخت خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه