اخبار داغ

در مراسم تجلیل از دانش آموزان بر‌تر مسابقات قرآنی مطرح شد؛

راه یابی ۹۶ دانش آموز نخبه قرآنی فریدن به مسابقات استانی

راه یابی ۹۶ دانش آموز نخبه قرآنی فریدن به مسابقات استانی
مراسم تجلیل از دانش آموزان بر‌تر مسابقات قرآن و معارف اسلامی و مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان فریدن برگزار شد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام، طی مراسمی از دانش آموزان پسر و دختر ۳۹ مدرسه در مقاطع تحصیلی مختلف که در مسابقات قرآنی شهرستان فریدن رتبه های برتر  را کسب کرده و به مرحله استانی راه یافتند، روز سه شنبه در سالن ۱۷ شهریور شهر داران تجلیل شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش فریدن با تبریک به مربیان و اولیاء دانش آموزان به خاطر پرورش چنین فرزندان با استعداد و پر تلاش، گفت: امسال حدود ۱۲۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآنی و معارف در ۱۰ رشته شرکت کردند که از این تعداد ۹۶ نفر از دانش آموز توانستند به مراحل استانی راه یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار اقوام،,
,
,

نیاز علی علایی با آرزوی موفقیت های روز افزون برای دانش آموزان پرتلاش فریدنی، عنوان کرد: دانش آموزانی که به مراحل استانی راه یافتند، در روزهای ۱۹ و ۲۴ اسفند به مسابقات استانی اعزام می شوند که امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

علایی با اشاره به اینکه برگزاری چنین مسابقاتی می تواند زمینه بروز استعدادها و توانمندی های دانش آموزان را در سنین مختلف بروز دهد از دانش آموزان خواست : با حضور در چنین مسابقات و برنامه هایی توانایی های خود را محک بزنند و نگذارند توانایی هایشان نهفته بماند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه